استانداری ایلام

استاندار ایلام

ابر‌پروژه سامانه گرمسیری ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان را مشروب می کند ..

ابر‌پروژه سامانه گرمسیری ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان را مشروب می کند ..

⭕️ابر‌پروژه سامانه گرمسیری ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان را مشروب می کند ......
⭕️ اشتغالزایی بیش از ۱۰۰۰ نفر در سامانه گرمسیری محدوده استان ایلام ‌......

استاندار ایلام در بازدید از سامانه گرمسیری:
❑سامانه گرمسیری در ایلام با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست/ دولت سیزدهم  ۱۷۰۰ میلیارد تومان برای سامانه گرمسیری هزینه کرده است/ ۷میلیون متر مکعب آب پشت سد کنجانچم ذخیره شده است/ برای سامانه گرمسیری ۲ سد، ۳۵ تونل احداث و ۵۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری، ۵۰ کیلومتر کانال و باکس انجام شده است/  پروژه سامانه گرمسیری با شتاب در حال انجام است/ هم‌اکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر در سامانه گرمسیری محدوده استان ایلام مشغول بکار هستند/ برای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی سامانه گرمسیری ۷ هزار میلیارد‌تومان هزینه شده است

|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ۱ تیرماه ۱۴۰۲ از پروژه سامانه گرمسیری بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم قرار گرفت.

استاندار ایلام در این برنامه که  از ۴.۵ صبح آغاز و تا ساعت یک ظهر ادامه داشت از  مراحل مختلف عملیات لوله‌گذاری، احداث سد و تونل‌هایی که در حال انجام است بازدید کرد.

دکتر بهرام‌نیا در جریان این بازدید که فرمانداران مهران و چوار نیز حضور داشتند  از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی سامانه گرمسیری در ایلام خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از  پروژه سامانه گرمسیری ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می شود.

وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل سامانه گرمسیری افزود: دولت سیزدهم تاکنون  ۱۷۰۰ میلیارد تومان برای سامانه  گرمسیری هزینه کرده است.

وی اضافه کرد: برای سامانه گرمسیری ۲ سد، ۳۵ تونل،  ۵۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری و ۵۰ کیلومتر کانال و باکس احداث شده است.

وی با اشاره حجم آب ذخیره در سد کنجانچم نیز خاطرنشان کرد:  ۷ میلیون متر مکعب پشت سد کنجانچم آب جمع  و ذخیره شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی سامانه گرمسیری ۷ هزار میلیارد‌تومان هزینه شد و برای تکمیل  فاز اول و دوم در مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان نیاز است که اخیرا در دیدار با وزیر نیرو  درخواست تامین اعتبار شده است.

مقرر شده فاز نخست این پروژه امسال حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد.

با افتتاح کل سامانه گرمسیری در استان، بیش از ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود.

 

🗓️ | پنجشنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است