استانداری ایلام

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی قوه‌ی قضاییه

استاندار ایلام با صدور پیامی، هفته‌ی قوه‌ی قضائیه را گرامی داشت.

استاندار ایلام با صدور پیامی، هفته‌ی قوه‌ی قضائیه را گرامی داشت.

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی قوه‌ی قضاییه

🔹 استاندار ایلام با صدور پیامی، هفته‌ی قوه‌ی قضائیه را گرامی داشت.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
یکم تا هفتم تیرماه سالروز فاجعه‌ی جانسوز و دردناک شهادت شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر او در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران هفته‌ی قوه‌ی قضائیه نام‌گذاری شده است.

این هفته، فرصت مغتنمی برای تکریم خادمان و تلاش‌گران خدوم و متعهد عرصه‌ی قضا و پاسداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر و نقش ارزشمند این دستگاه مهم در جامعه است.

واضح است که یکی از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحقق عدالت و قسط و بناکردن حکومتی بر مبنای دادگستری و تحکیم پایه‌های عدل در جامعه است. در این راستا پاسداری از شان و کرامت انسانی و مجاهدت در راستای برقراری عدالت، قسط و تحقق حقوق شهروندی و حمایت و دفاع از حقوق مظلومان که در شمار رسالت‌های اساسی دستگاه قضایی قرار دارد تا این قوه را به عنوان یکی از پایه‌ها و ارکان مهم و موثر در جمهوری اسلامی در صیانت از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی مبدل کرده است.

بدون شک بخش مهمي از امنيت پايدار و همه جانبه‌ی استان ایلام مرهون تلاش‌هاي بي شائبه و مستمر مسوولان قضايي و كاركنان خدوم اين مجموعه است كه تعامل، همكاري و هماهنگي با ديگر بخش‌ها و ممانعت از تضييع حقوق شهروندان و مبارزه‌ی جدي با ناهنجاری‌های اجتماعي و مفاسد خرد و كلان را سرلوحه‌ی كار خود قرار داده است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام ایران اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر دستگاه قضایی، هفته‌ی قوه قضاییه را به مجموعه‌ی خدوم، تلاشگر و متعهد این قوه، خاصه رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، قضات شریف، معاونین قضایی و همه‌ی کارمندان و کارکنان دادگستری و کارکنان و اعضاء گرانقدر شورا‌های حل اختلاف استان ایلام که در امر پیشگیری از وقوع جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون‌شکنان و برقراری قسط و داد در تثبیت امنیت استان، برای تحقق توسعه‌ی پایدار از مسیر عدالت تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم و از خداوند منان، برای همه‌ی خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی، توفیق مسالت دارم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است