استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

اوقات فراغت بستری مناسب جهت نوآوری دانش آموزان اس

اوقات فراغت بستری مناسب جهت نوآوری دانش آموزان اس

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:
❑اوقات فراغت بستری مناسب جهت نوآوری دانش آموزان است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، «محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه در نشست شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان ایلام با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت، گفت  این مهم را از مطالبات مقام معظم رهبری است  که از همه مسئولان خواسته‌اند گام های اجرایی در این خصوص بردارند و همین امر منجر به تصویب قانون جوانی جمعیت شد.

وی همچنین از اقدام آموزش و پرورش در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و اجرای قانون جوانی جمعیت قدردانی کرد.

حسنی اظهار کرد: خوشبختانه مصوبات مربوط به امتحانات نهایی دانش آموزان با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط به نحو مطلوبی انجام و با وجود افزایش تعداد دانش آموزان در مقام مقایسه با سال گذشته اما بدون هیچ مشکلی این امتحانات برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به پایان فصل امتحانات دانش آموزان نیز گفت: یکی از اولویت های مهم، اوقات فراغت دانش آموزان بوده که نیازمند برنامه ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط، براساس ظرفیت‌سنجی است.

حسنی در ادامه با اشاره به اهمیت طرح شهید محمودوند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و همه دستگاه‌های اجرایی مستلزم همکاری همه جانبه برای اجرای این طرح هستند که از قِبل آن، بازماندگان از تحصیل می‌توانند با استفاده از یک‌سری مزیت‌ها نسبت به سوادآموزی خود اقدام کنند‌.

وی خاطرنشان کرد: دستورالعملی هم در این رابطه از مرکز ابلاغ شده و باید با تشکیل کمیته ای مشترک، متشکل از دستگاه‌هایی همچون کمیته امداد و بهزیستی و به ریاست مدیرکل اجتماعی استانداری ایلام در جهت سوادآموزی این دسته از افراد اقدام کرد.

حسنی تاکید کرد: طرح شهید عجمیان نیز با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی ، زیباسازی و تعمیرات جزیی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

🗓️ | چهارشنبه  ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است