استانداری ایلام

با حضور استاندار ایلام؛

پروژه راه دسترسی بازارچه هلاله شمالی با اعتبار ۲۱ میلیارد‌تومان کلنگ زنی شد

پروژه راه دسترسی بازارچه هلاله شمالی با اعتبار ۲۱ میلیارد‌تومان کلنگ زنی شد

با حضور استاندار ایلام؛
❑ پروژه راه دسترسی بازارچه هلاله شمالی با اعتبار ۲۱ میلیارد‌تومان کلنگ زنی شد 

استاندار ایلام:
❑از مجموع ۴۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برای برای تکمیل بازارچه‌های سه‌گانه استان، ۲۸ میلیارد تومان تخصیص یافت/ هدف اصلی فعالسازی بازارچه‌های هلاله شمالی، چیلات و چنگوله، توسعه و رونق اقتصادی، اشتغالزایی و تثبیت جمعیت مرزی است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح روز یکشنبه ۲۱ خردادماه پروژه راه دسترسی بازارچه هلاله شمالی با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و جمعی از مدیران استانی کلنگ‌زنی شد.

استاندار ایلام در این آیین گفت: برای این پروژه به طول ۱۹ کیلو‌متر با حجم خاکبرداری ۲۶۳ متر مکعب و حجم خاکریزی ۱۸۳ هزار متر مکعب و احداث ۱۴ پل، ۲۱ میلیارد‌تومان هزینه خواهد شد.

دکتر بهرام‌نیا افزود: مدت زمان تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ۹ ماه است که امیدواریم در مدت زمان تعیین شده این پروژه به بهره‌برداری برسد. 

وی با تاکید بر بازگشایی بازارچه‌های سه گانه،
 استان گفت: از محل متمم سفر ریاست جمهوری به استان که دو هزار میلیارد تومان بود بیش از ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های سه گانه در نظر گرفته شد که از این میزان ۲۸ میلیارد تومان تخصیص یافت.

وی در ادامه بیان داشت: این سرزمین آغشته به خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس است، شهدایی که برای اعتلای دین اسلام، عزت و شرف و صیانت از این  خاک این کشور جان شیرین خود را فدا کردند به فیض شهادت نائل شدند.

🗓️ | یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است