استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

|ساماندهی مواکب از مهمترین ضروریات اربعین امسال است/ خدمات‌دهی مواکب باید در پیک تردد زائران و موج بازگشت هم استمرار داشته باشد

|ساماندهی مواکب از مهمترین ضروریات اربعین امسال است/ خدمات‌دهی مواکب باید در پیک تردد زائران و موج بازگشت هم استمرار داشته باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑ |ساماندهی مواکب از مهمترین ضروریات اربعین امسال است/ خدمات‌دهی مواکب باید در پیک تردد زائران و موج بازگشت هم استمرار داشته باشد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه در نشست ستاد اربعین با بررسی جانمایی مواکب در مسیر پایانه مرزی، پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین، گفت: پیاده‌روی اربعین بعد از یک وقفه بخاطر شرایط کرونا، سال گذشته مجددا برگزار و علیرغم وجود مشکلات متعدد و همزمانی با فصل گرما شاهد برگزاری یک اربعین باشکوه بودیم.

وی، ساماندهی مواکب را از مهمترین ضروریات اربعین امسال عنوان کرد، و افزود: جانمایی مواکب باید به گونه‌ای باشد که خدمات‌دهی به زائران در طول مسیر پیاده روی، در پل زائر و از بهرام‌آباد تا میدان اربعین ادامه یابد.

حسنی اظهار کرد: خدمات‌دهی مواکب باید در پیک تردد زائران و در موج بازگشت هم استمرار داشته باشد و متناسب با تعداد مواکب، خدمات ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه اربعین امسال بر شدت گرما افزوده می‌شود، لذا باید همه عوامل مرتبط در بحث جانمایی مواکب و با در نظر گرفتن خدمات‌دهی به زائران در طول مسیر و براساس اولویت‌، اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی، ضروری‌ترین نیاز زائران را آب، غذا و یخ عنوان کرد و خواستار استقرار مواکب در محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین شد. 

جانشین ستاد اربعین استان ایلام، همچنین خواستار تأمین و استقرا خودروهای امدادی در مسیر پیاده‌روی زائران شد و تاکید کرد: توزیع آب و یخ در پایانه مرزی، پایانه برکت، پارکینگ بزرگ اربعین نیازمند برنامه‌ریزی است‌.

🗓️ | چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است