استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

❑‌کارشناسی و تملک زمین‌های مسیر دسترسی به بیمارستان رازی بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی است

❑‌کارشناسی و تملک زمین‌های مسیر دسترسی به بیمارستان رازی بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
❑‌کارشناسی و تملک زمین‌های مسیر دسترسی به بیمارستان رازی بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی است/ تا زمان اجرای لاین دوم بلوار، پلیس راهور این مسیر را تحت پوشش کنترل ترافیک قرار دهد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در نشست بررسی و رفع موانع پیش‌روی تکمیل پروژه بلوار پژوهش و مسیر دسترسی به بیمارستان رازی شهر ایلام اظهار کرد: مشاور این پروژه تمام محدودیت‌ها و موانع پیش‌روی اجرای این مسیر را برآورد کند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و اداری موظف هستند موانع پیش روی اجرای این پروژه را در اولویت قرار دهند.


معاون استاندار ایلام با بیان اینکه این پروژه برای استفاده عموم مردم است و تمام حق و حقوق آنها در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: فرآیند پیگیری، کارشناسی و تملک زمین‌های این مسیر بر عهده راهداری و راه و شهرسازی است که معارض این مسیر را برطرف نمایند.

هژبری تاکید کرد: مسیر دسترسی به بیمارستان رازی از درب ورودی دانشگاه ایلام، یک هزار و ۷۰۰ متر است که یک هزار و ۲۰۰ متر آن معارض ندارد که عملیات اجرایی آن باید به صورت فوری آغاز شود.

هژبری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بلوار پژوهش برای استفاده دانشگاه‌های ایلام و علوم پزشکی، بیمارستان رازی و همچنین مراجعان مرکز تفریحی سیاحتی بام ایلام احداث شده است اما به دلیل اجرایی نشدن کامل این بلوار، مشکلاتی پیش آمده است.

وی، با بیان اینکه در نحوه تکمیل این بلوار، حقوق مردم، شهروندان و مالکان در نظر گرفته شود، تاکید کرد: تا زمان اجرای لاین دوم بلوار، پلیس راهور این مسیر را تحت پوشش کنترل ترافیک قرار دهد تا حداکثر استفاده از مسیر فعلی انجام شود.

هژبری در بخش دیگری از سخنانش خواستار آسفالت مسیر عبوری روستای هفت‌چشمه شد و ادامه داد: تا زمانی که هیأت دولت نتیجه نهایی الحاق این روستاها به شهر ایلام را ابلاغ می‌کند، خدمات‌رسانی به این روستاها طبق روال گذشته انجام می‌شود.

🗓️  شنبه  ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است