استانداری ایلام

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی انجام شد؛

ادای احترام معاونین، مدیران ستادی استانداری و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی به مقام شامخ شهدا در استانداری

ادای احترام معاونین، مدیران ستادی استانداری و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی به مقام شامخ شهدا در استانداری

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی انجام شد؛
❑‌ادای احترام معاونین، مدیران ستادی استانداری و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی به مقام شامخ شهدا در استانداری 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، معاونین، مدیران ستادی استانداری و اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با حضور در مزار شهید گمنام استانداری ایلام، ضمن قرائت فاتحه به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

در این برنامه‌ی معنوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی به همه‌ی فعالان این عرصه، گفت: در این روز میثاق می‌بندیم برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران تمام توان و تلاش خود را به‌کار گیریم‌.

مهندس سعید هژبری با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی و رسانه در موفقیت سازمان‌ها و دستگاه‌ها‌ی اجرایی، افزود: بی‌شک در موفقیت هر سازمان، نیروهای روابط‌عمومی بسیار اثرگذار هستند و نقش فعالان این عرصه در انعکاس عملکرد‌های هر سازمان بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه به‌عنوان سربازان عرصه‌ی آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مظهر بیان مطالبات مردم و همچنین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی در ادامه با یادآوری فضا‌سازی رسانه‌ای جبهه‌ی استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران به نقش برجسته‌ی روابط‌عمومی در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمن در جنگ نرم اشاره کرد و   گفت: برای انعکاس واقعیت‌ها و عملکرد‌های دستگاه‌های اجرایی که از مصادیق جهاد تبیین است، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب قلم و رسانه رسالت خطیری برعهده دارند‌.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام نیز در این برنامه ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، گفت: هم‌زمان با روز ارتباطات و ‌آغاز هفته‌ی روابط‌عمومی با حضور بر مزار این شهید بزرگوار با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق می‌بندیم که همه‌ی توان و ظرفیت خود را در انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی با هدف امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه به‌کار گیریم و صادقانه به‌عنوان حلقه‌ی ارتباطی حاکمیت و مردم عمل نماییم.

محمد صحرایی افزود: با حمایت دکتر بهرام‌نیا استاندار محترم ایلام، روابط‌عمومی و امور‌بین‌الملل استانداری ایلام در طول یک‌سال گذشته رتبه‌ی برتر کشور در همایش«جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه» و رتبه‌ی سوم کشور در گزارش عملکرد خبری را به خود اختصاص داد.

وی با قدردانی از تلاش و اهتمام جدی اعضای شورای اطلاع‌رسانی و همراهی اصحاب‌رسانه‌ و صاحبان قلم برای پیشبرد برنامه‌های حوزه‌ی اطلاع‌رسانی استان،  روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی را حلقه ارتباطی بین حاکمیت و مردم، گوش شنوا و چشم بینای حاکمیت و زبان مطالبه‌گری مردم عنوان کرد و بیان داشت: در موفقیت هر سازمان نقش روابط‌عمومی‌ها بی‌بدیل است.

صحرایی ادامه داد: با همکاری و اهتمام همه‌ی نیروهای روابط‌عمومی استانداری ایلام سرعت و دقت در انتشار اخبار و عملکردها در قالب‌های خبری اعم از؛ خبر، گزارش خبری، کلیپ ویدیو و اینفوگرافی در دستور کار است به‌طوریکه عملکرد خبری و رسانه‌های استان ایلام به یک الگو برای سایر استان‌ها تبدیل شده است.


🗓️  چهارشنبه  ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است