استانداری ایلام

قدردانی معاون وزیر کشور از استاندار ایلام به دلیل اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی؛

در بدو ورود به استان وحدت، همدلی، اتحاد و انسجام بین مدیران حوزه اقتصادی استان با مدیریت استاندار ایلام را شاهد بودم

در بدو ورود به استان وحدت، همدلی، اتحاد و انسجام بین مدیران حوزه اقتصادی استان با مدیریت استاندار ایلام را شاهد بودم

قدردانی معاون وزیر کشور از استاندار ایلام به دلیل اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی؛
❑‌در بدو ورود به استان وحدت، همدلی، اتحاد و انسجام بین مدیران حوزه اقتصادی استان با مدیریت استاندار ایلام را شاهد بودم ......

معاون وزیر کشور: 
❑‌ ۱۰۶ واحد تولیدی در ایلام احیا و علاوه بر احیای این واحدها، هیچ واحد راکد دیگری به استان اضافه نشد/ ۹۶ واحد تولیدی در استان ایلام ارتقا ظرفیت تولید داشت/احیای واحدهای راکد و ارتقا ظرفیت تولید واحدها در ایلام بیش از یک هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد/ ارتقا ظرفیت تولید ۹۶ واحد تولیدی ایلام مصادق بارز «بهره‌وری» و «استفاده صحیح از ظرفیت ها» است/ظرفیت ها و فرصت‌های ایجاد شده می طلبد ایلام برای رتبه برتر حوزه سرمایه گذاری در کشور هدف‌گذاری شود/ تدوین اطلس سرمایه‌گذاری و توجه به زنجیره ارزش سرمایه گذاری باید در دستورکار قرار گیرد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ نشست خدمات سرمایه گذاری به حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، دکتر کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و مدیران کل حوزه اقتصادی استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه وزارت کشور در این نشست با قدردانی از تلاش های انجام شده در حوزه اقتصادی استان با مدیریت استاندار ایلام و مجموعه مدیران حوزه اقتصادی استان، گفت: در بدو ورود به استان وحدت و همدلی، اتحاد و انسجام بین مدیران حوزه اقتصادی استان را با مدیریت استاندار ایلام شاهد بودم که جای تشکر و قدردانی دارد.

دکتر  محسن کوشش تبار افزود: با تلاش‌های انجام شده   ۹۶ واحد تولیدی در استان ایلام ارتقا ظرفیت تولید داشته که  این از مصادیق بارز بهره‌وری و استفاده صحیح از ظرفیت ها است.

وی ادامه داد: همچنین در دولت سیزدهم در استان ایلام ۱۰۶ تولیدی در این استان احیا و علاوه بر احیای این واحدها، واحد راکد دیگری به استان اضافه نشد که جای قدردانی دارد و باید این روند استمرار داشته باشد.

معاون وزیر کشور با اشاره کسب رتبه نخست ایلام در حوزه اشتغال کشور، گفت: علاوه بر اشتغال ایجاد که این استان رتبه نخست کشور را کسب کرده است بیش از یک هزار فرصت شغلی جدید از طریق احیای واحد‌های راکد و ارتقا ظرفیت تولید واحدها در استان ایلام ایجاد شده است.

دکتر کوشش تبار در ادامه با اشاره به اینکه فضای ایلام مهیای ورود سرمایه  گذاران و تجار است‌، خاطرنشان کرد: با همت استاندار ایلام و مجموعه تیم اقتصادی استانداری ایلام فضا برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان ایلام امید‌آفرین و امید‌بخش است.

وی در پایان این نشست تاکید کرد:  تدوین اطلس سرمایه گذاری و توجه به زنجیره ارزش سرمایه گذاری باید در دستور کار قرار گیرد.

 گفتنی است ۴۵ طرح در سایت خدمات سرمایه گذاری استان بارگذاری شده است‌.

🗓️  پنجشنبه  ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است