استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست جهاد تبیین:

فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری در بحث جهاد تبیین نصب العین همه مدیران باشد/ بیان دستاوردهای نظام و انقلاب مصداق بارز جهاد تبیین است

فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری در بحث جهاد تبیین نصب العین همه مدیران باشد/ بیان دستاوردهای نظام و انقلاب مصداق بارز جهاد تبیین است

استاندار ایلام در نشست جهاد تبیین:
❑‌ فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری در بحث جهاد تبیین نصب العین همه مدیران باشد/ بیان دستاوردهای نظام و انقلاب مصداق بارز جهاد تبیین است/ رسانه‌ها و فضای مجازی استان در امیدآفرینی نقش‌آفرین بودند/ دولت سیزدهم در بیان دستاوردها «شفافیت» دارد/ در نبرد اقتصادی و فرهنگی با جبهه استکبار، پیروز نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود
📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در نشست «جهاد تبیین» ضمن گرامیداشت روز کارگر، هفته معلم و یاد و خاطره شهید «مرتضی مطهری»، گفت: کارگران با تلاش هم جانبه چرخه اقتصاد و تولید را به گردش در می‌آورند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کارگران، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند:«کارگران ستون فقرات تولید هستند». 

استاندار ایلام با اشاره جایگاه والای معلمان در جامعه نیز  گفت: نقش و اثرگذاری معلمان در توسعه و پیشرفت هر کشور بسیار ملموس است.

وی در ادامه به ضرورت توجه به جهاد تبیین در جامعه اشاره و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان و تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم‌ رهبری در خصوص جهاد تبیین باید نصب العین همه مدیران باشد، در بحث جهاد تبیین، رسانه‌ها و فضای مجازی استان پمپاژ امید بودند و امیدآفرینی کردند. 

|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در نشست جهاد تبیین، گفت: امروز پیشرفت علمی در همه زمینه های نظامی، هوا و فضا ‌و علوم پزشکی و .... را شاهد هستیم و با هوش و ذکاوت بالای جوانان در تامین بسیاری از محصولات خودکفا شدیم.

وی در ادامه افزود: با تلاش‌های انجام شده ۳۶ واحد تولیدی صنعتی و ۵۸ واحد کشاورزی در استان احیا شدند و تعداد ۶ واحد که در تملک بانک‌ها بود بازگردانده شد و  ۲۳ واحد دیگر نیز ارتقا سطح تولیدات داشت.

استاندار ایلام بیان داشت: از مجموع ۱۴۵ هزار  بشکه تولید نفت غرب کشور، حدود ۱۳۹ هزار بشکه نفت تولیدی مربوط به استان ایلام است   ولی پرونده مالیاتی در کرمانشاه بود که این پرونده پس از ۴۰ سال به استان ایلام برگشت داده شد که مبلغ قابل توجه‌ای از عایدات انتقال پرونده مالیاتی وارد استان می شود.


نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی پتروشیمی دهلران از ۲۱ در سال گذشته به ۴۸ درصد رسیده است که امید بخش است و تعداد نیروی کار در این مجموعه از ۹۰۰ به ۲ هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: فاز نخست ایستگاه پمپاژ برتش با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که علاوه بر تحت پوشش قراردادن یک هزار هکتار از اراضی منجر به اشتغال‌زایی ۴۰۰ نفر می‌شود. 

استاندار ایلام با اشاره به حضور در بین مردم دشت عباس دهلران افزود: عشق به ولایت و انقلاب ویژگی بارز مردم دشت عباس دهلران بود.

نماینده عالی دولت همچنین با اشاره به حضور در جشن برداشت گندم در جمع مردم موسیان شهرستان دهلران، خاطرنشان کرد: در این جشن اعلام شد به دلیل بارش زیاد باران رحمت الهی، امسال در هر هکتار حدود ۶ یا ۷ تن محصول گندم برداشت می شود.

🗓️  یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد:  دولت سیزدهم در بیان دستاوردها « شفافیت» دارد و از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت کشور دریغ نخواهد کرد.

استاندار ایلام  با اشاره جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان، جمهوری اسلامی ایران را قلب جهان اسلام عنوان کرد و افزود: امروز هدف جبهه استکبار منزوی کردن اسلام است که ضرورت دارد، برای جهاد تبیین همه با تمامی توان تلاش کرده و خدمات نظام را برای نسل جدید اطلاع رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار پس از شکست در جنگ سخت، تلاش دارد در نبرد فرهنگی به کشور ضربه بزند، اما در نبرد  فرهنگی و اقتصادی با جبهه استکبار، پیروز نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود‌.

🗓️  یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است