استانداری ایلام

تقدیر استاندار ایلام از دو پلیس وظیفه شناس ایلامی

مجموعه پلیس راه استان در ایام نوروز به خوبی پای کار آمدند

مجموعه پلیس راه استان در ایام نوروز به خوبی پای کار آمدند

تقدیر استاندار ایلام از دو پلیس وظیفه شناس ایلامی
❑‌دکتر بهرام‌نیا: مجموعه پلیس راه استان در ایام نوروز به خوبی پای کار آمدند 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام،  امروز  یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به نمایندگی از مجموعه پلیس راه استان و با اهدا لوحی از دو مأمور وظیفه‌شناس ایلامی در جهت اجرای دقیق مأموریت‌های پلیس راه استان در ایام نوروز قدردانی کرد.

استاندار ایلام در حاشیه این دیدار گفت: با تلاش‌های صورت گرفت در شورای راهبری تصادفات جاده‌ای از نظر میزان تصادفات و مرگ و میر استان ایلام در ایام نوروز امسال در مقام مقایسه با سال گذشته، جزو استان‌های برتر قرار گرفت.

وی اظهار کرد: آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در سطح استان در سال گذشته و در ایام نوروز، از ۲۰  به ۶ مورد در طی سال جاری تقلیل یافت.

دکتر بهرام نیا خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مطالبات ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور در ایام نوروز، نظارت و کنترل جاده‌ها و اصلاح پیچ‌های خطرناک با هدف کاهش تصادفات بود تا مسافران نوروزی یک سفری آرام با کمترین صدمات جاده‌ای را سپری کنند و بعنوان یک راهبرد اساسی به همه استان‌ها ابلاغ شد.

دکتر بهرام نیا افزود: خوشبختانه با همکاری همه عوامل مرتبط در سطح استان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، پلیس، شورای راهبری کاهش تصادفات جاده ای، ستاد استانداری و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و نیز با تشکیل شورای راهبری در هر یک از شهرستان های استان، آمادگی لازم برای مواجه شدن با این موضوع فراهم و همه پای کار آمدند. 

وی اضافه کرد: مجموعه پلیس راه استان نیز به خوبی پای کار آمدند و به صورت شبانه روز در محورهای مواصلاتی در راستای ایمنی و سلامت مردم به خوبی ایفای نقش کرد. 

براساس این گزارش، به نمایندگی از مجموعه پلیس راه استان و با اهدا لوحی از سوی استاندار ایلام، از «هادی نوری» و «مجتبی هاشمیان» دو مأمور وظیفه‌شناس ایلامی در جهت اجرای دقیق مأموریت‌های پلیس راه استان در ایام نوروز تجلیل بعمل آمد.

🗓️  یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است