استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با خانواده‌ی دارای چهار معلول؛

با پیگیری‌های استاندار ایلام یک باب واحد آپارتمانی به این خانواده‌ی دارای چهار معلول اهدا می‌شود

با پیگیری‌های استاندار ایلام یک باب واحد آپارتمانی به این خانواده‌ی دارای چهار معلول اهدا می‌شود

دیدار استاندار ایلام با خانواده‌ی دارای چهار معلول؛ 
❑‌با پیگیری‌های استاندار ایلام یک باب واحد آپارتمانی به این خانواده‌ی دارای چهار معلول اهدا می‌شود/ کمک ۵۰۰ میلیون ریالی استاندار برای سامان‌دهی فوری به وضعیت خانواده‌ی مددجوی دارای چهار معلول 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، شامگاه امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه و در ماه ضیافت الهی به اتفاق مدیران ستادی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان با خانواده‌ی دارای چهار فرزند معلول دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشكلات آنان، دستورات لازم را در خصوص سامان‌دهی فوری وضعیت سکونت فعلی این خانواده‌ی مددجو و حل مشكلات آنان صادر کرد.

استاندار ایلام با حضور در منزل این مددجوی دارای چند معلول در ایلام، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای اين خانواده، در خصوص حل مشكل مسكن اين خانواده نیز گفت: از طریق یکی از خیرین و بعد از تکمیل نهایی، منزل مسکونی آپارتمانی تحویل این خانواده‌ی نیازمند مددجوی داری معلول می‌شود. 

علاوه بر این، با دستور استاندار ایلام مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک به منظور سامان‌دهی فوری وضعیت سکونت فعلی منزل این خانواده اختصاص یافت و مقرر شد تا یک هفته‌ی آینده نهایی شود.

استاندار ایلام در جریان این دیدار، با بیان این‌که وظیفه‌ی ما مسئولان کمک به حل مشکلات جامعه‌ی معلولان و افراد نیازمند می‌باشد گفت: در این راستا باید با برقراری ارتباط و ایجاد روحیه‌ی نشاط در جمع خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از آنان حمایت کرد.

وی با قدردانی از خدمات مدیریت بهزیستی استان در رسیدگی به مشکلات خانواده‌های تحت پوشش افزود: این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات نیازمندان و بررسی و رفع این مشکلات می‌باشد.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: دیدار با این خانواده را برای خود توفیق پروردگار می‌دانم، از وضعیت زندگی این خانواده بسیار متأثر شدم که به صورت مجاهدانه و در وضعیت بسیار سخت و با داشتن فرزندان معلول، زندگی خود را به سختی سپری می‌کنند.

نماینده‌ عالی دولت در استان تأکید کرد: این خانواده دارای چند معلول باید با کمک‌های فوری و بلادرنگ مورد حمایت ویژه قرار گیرند و از همه‌ی ظرفیت‌های قانونی و ظرفیت خیرین نیز استفاده شود.

لازم به ذکر است، همچنین با دستور استاندار ایلام، دو تخته فرش نیز به این خانواده اهدا شد. 

در ابتدای این دیدار نیز مدیرکل بهزیستی استان ضمن ارائه‌ی گزارشی از وضعیت این خانواده و اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات افراد تحت پوشش گفت: ساخت مسکن، اشتغال، حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند و ارائه‌ی خدمات مختلف به جامعه‌ی هدف، ارائه خدمات درمانی و توانبخشی معلولان جسمی و روانی از جمله اقدام‌های انجام شده در این راستا بوده است.

🔹گفتنی است، یکی از فرزندان معلول این خانواده اخیرا از دنیا رفته است و اکنون این خانواده، با احتساب پدر از کارافتاده و سه فرزند معلول، دارای چهار عضو ناتوان جسمی است.

🗓️ جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است