استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با جانباز ۵۰ درصد:

نظام و مسئولان با همه وجود مدیون جانبازان هستند

نظام و مسئولان با همه وجود مدیون جانبازان هستند

استاندار ایلام در دیدار با جانباز ۵۰ درصد:
❑‌نظام و مسئولان با همه وجود مدیون جانبازان هستند/ جانبازان جسم و جان و روح و روان خود را برای دفاع و بقای نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند/ اگر جانبازان نبودند هیچ تضمینی برای بقای نظام نبود 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر حسن بهرام‌نیا شامگاه شنبه ۱۲ فروردین ماه  ۱۴۰۲ با «نورالله محمدزاده» جانباز ۵۰ درصد شیمیایی دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار با تبریک سال نو و بهار قرآن و روز جمهوری اسلامی و همچنین با عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها، گفت: جانبازان جسم و جان و روح و روان خود را برای دفاع و بقای نظام اسلامی و مرز بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه نظام و مسئولان با همه وجود مدیون جانبازان هستند، افزود: ما مسئولان هم با همه توان باید پاسخگوی مطالبات و درخواست های به‌حق آنان باشیم.

استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که  اگر جانبازان نبودند هیچ تضمینی برای بقای نظام نبود، خاطرنشان کرد: جایگاه جانبازان کمتر از مقام شهدا نیست، چراکه این بزرگواران با از دست دادن عضوی از بدن سالها رنج و مشقت های زیادی را تحمل می کنند.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: جانبازان در نظام جمهوری اسلامی نزد مردم جایگاه بسیار رفیعی دارند و همواره مورد تکریم هستند که مدیران نیز در این راستا وظیفه دارند در  خدمات رسانی برای جانبازان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: حضرت ابوالفضل ( ع ) جانباز دشت کربلا بود و جانبازان امروز جانباز نظام جمهوری اسلامی هستند و این نظام به نهضت کربلا متصل و به نهضت امام مهدی ( عج ) منتهی می شود.

وی اضافه کرد: به جایگاه والا شهدا و ایثارگران نزد خداوند متعال قبطه می خوریم به شهدا و جانبازانی که جان شیرین خود را برای استقرار این نظام و اعتلای آن فدا کردند.

دکتر بهرام نیا با اشاره مقابله مستقیم نظام استکبار با نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: از  مصادیق بارز بدخواهی جبهه استکبار، تحریم دارویی علیه مردم ایران به ویژه تحریم داروهای خاص است که از کمک های دارویی برای بیماران خاص و جانبازان دریغ می کنند.

🔹️ نورالله محمدزاده جانباز ۵۵ درصد شیمیایی که در طی چهار عملیات پنج بار زخمی و به درجه رفیع جانبازی نائل شد و در حال حاضر از فرهنگیان بازنشسته است.


🗓️ شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است