استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از گمرک مهران:

سال ۱۴۰۱ رکورد صادرات در تمام ادوار فعالیت گمرگ مهران شکسته شد...

سال ۱۴۰۱ رکورد صادرات در تمام ادوار فعالیت گمرگ مهران شکسته شد...

✔️گمرک مهران ساماندهی شد ...
✔️ سال ۱۴۰۱ رکورد صادرات در تمام ادوار فعالیت گمرگ مهران شکسته شد...

استاندار ایلام در بازدید از گمرک مهران:
❑‌پس از سالها نظم و انضباط در گمرک مهران حاکم شد/ تعداد چرثقیل در گمرک مهران از ۷ به ۱۳ و تعداد لیفتراک‌ها از ۵ به ۲۰ دستگاه افزایش یافت/ از شورای تامین استان و شهرستان مهران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام, فرماندار مهران و مدیرکل گمرکات استان قدردانی می کنم/ برای تسریع در امور عملیات تخلیه و بارگیری به پیمانکار واگذار شد/ مسئولین عراقی رضایت کامل خود را از گمرگ مهران اعلام کردند/ تخلیه و بارگیری براساس نرخ مصوب است/ ۲ میلیون و ۲۷۰ هزارتن به ارزش یک میلیارد و ۱۶۱ میلیون دلار از مرز مهران صادر شد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز سه شنبه ۸ فروردین ماه در جریان بازدید از گمرگ مهران ضمن قدردانی از مدیرکل گمرکات استان و  با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده، گفت: پس از جلسات و پیگیری های انجام شده و پس از سالها گمرگ مهران با اهتمام شورای تامین استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل گمرکات استان، گمرگ مهران ساماندهی شد.

وی با ابراز خرسندی از ساماندهی  گمرک مهران،  افزود: پس از سالها نظم و انضباط در گمرک مهران حاکم و گمرک مهران بطور کامل ساماندهی شد.

استاندار ایلام ادامه داد: تعداد چرثقیل در گمرک مهران از ۷ به ۱۳ و تعداد لیفتراک ها از ۵ به ۲۰ دستگاه افزایش یافت که در این راستا به خاطر ساماندهی و اقدامات انجام شده از اعضای شورای تامین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و مدیرکل گمرکات استان قدردانی می کنم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: برای تسریع در امور عملیات تخلیه و بارگیری، این امور به پیمانکار واگذار شد و تمامی امور تخلیه و بارگیری براساس نرخ مصوب است‌ مسئولین کشور عراق رضایت کامل خود را از گمرگ مهران اعلام کردند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از  سخنان خود با اشاره به حجم کالای صادراتی استان در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: سال گذشته  ۳ میلیون و ۲۵۹ هزارتن کالا به ارزش یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون دلار از مرز مهران به کشور عراق و سایر کشور صادر شد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات مدیریت و مجموعه کارکنان گمرک گفت: سال ۱۴۰۱ در مقایسه  با سال ۱۴۰۰  از لحاظ وزنی ۴۴ درصد و از لحاظ ارزش ۳۹ درصد صادرات ثبت شده است.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: سال ۱۴۰۱ رکورد مجموع صادرات در تمام ادوار فعالیت گمرگ مهران شکسته شد.

🗓️ | سه شنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است