استانداری ایلام

استاندار ایلام

آئین توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲

آئین توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲

تقدیر از اقدامات ارزنده سپاه در سراسر کشور و استان در نهضت کمک های مومنانه؛
❑‌سپاه از جنس مردم است و همواره در کمک رسانی به مردم نقش آفرین است/ مجاهدت‌های سپاه در ایام سخت کرونا فراموش شدنی نیست/  آبرسانی به ۲۰۰ روستا محروم با  اعتبار۸۰۰ میلیارد تومان و با ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه در دست اجراست / ایلام در طرح آبرسانی به مناطق محروم رتبه نخست کشور را کسب کرد/ تلاش شبانه روزی نیروی های خدوم شهرداری در زیباسازی، نظافت محیط شهری و ایجاد محیطی مفرح برای مهمانان نوروزی شایسته قدردانی است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام امروز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه در آئین توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲ در محل مصلای شهر ایلام گفت: دست‌اندرکاران این همایش‌ با تلاش و کوشش مضاعف صحنه زیبایی از همدلی را به ارمغان آورده و از زحمات این عزیزان و مجموعه سپاه و بسیج کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی در ادامه با اشاره به نقش ارزنده نیروهای خدوم شهرداری اظهار کرد: پاکبانان با شب‌نخوابی در زیباسازی و نظافت محیط شهری آبروداری کرده تا محیط مفرح برای مهمانان نوروزی فراهم کنند.

دکتر بهرام نیا افزود: امیدواریم سال جدید سالی همراه با تحول برای ملت و استان و رونق سفره اقتصادی مردم در همه جهات باشد.

استاندار ایلام در ادامه با تقدیر از اقدام ارزنده سپاه در سراسر کشور و استان در تامین بسته‌های معیشتی و در ایلام گفت: سپاه از جنس مردم و از بدنه مردم است و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعفی دارد و درد جامعه را درد خود می داند.

وی خاطرنشان کرد: ایران از جمله کشورهایی این که با ۳۳ بحران و بلایای طبیعی و غیرطبیعی مواجه است، لذا در هر کجا مردم با مشکل مواجه شده و استمداد کردند، سپاه بلادرنگ در آن منطقه حضور پیدا کرده و حضور موثری هم از خود نشان داده است.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: همه دیدیدم که سپهبد شهید سلیمانی آن مرد همیشه جاوید تاریخ در جریان سیل چگونه پای کار آمد و حتی سایر نیروهای نظامی از جمله ارتش مقتدر در کنار مردم قرار گرفتند و این از تفاوت های نیروهای نظامی ایران اسلامی با سایر نیروهای نظامی سایر کشورها است که با هیچ نیروی نظامی در دنیا قابل مقایسه نیست و این برگرفته از بطن نظام و انقلاب است.

وی در پایان از نقش آفرینی سپاه در ایام کرونا و نهضت کمک های مومنانه قدردانی کرد و گفت: مجاهدت‌ها از خودگذشتگی های سپاه در ایام سخت کرونا فراموش شدنی نیست.

استاندار ایلام در ادامه با بیان اینکه تحول خوبی در حوزه آبرسانی به روستاهای استان به همت  بسیج سازندگی سپاه استان انجام شده است، اضافه کرد: در ابتدا تعداد روستاهای استان که در طرح جهاد آب‌رسانی قرار گرفت  ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های صورت گرفته این تعداد روستا به ۲۰۰ مورد افزایش و اعتبار لازم نیز به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

🗓️ | دوشنبه  ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است