استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام :

دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان آمادگی کامل داشته باشند/ احتمال آبگرفتگی و سیلاب در برخی از نقاط استان  وجود دارد

دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان آمادگی کامل داشته باشند/ احتمال آبگرفتگی و سیلاب در برخی از نقاط استان  وجود دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام :
❑‌دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان آمادگی کامل داشته باشند/ احتمال آبگرفتگی و سیلاب در برخی از نقاط استان  وجود دارد

 📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه  در نشست فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ بحران استان اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی قوی به استان، همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و امداد و نجات آمادگی کامل داشته باشند.

وی افزود: سامانه بارشی فعال در استان از عصر امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه تقویت و گسترش می‌یابد و تا روز پنجشنبه ۲۵ اسفند در کل استان فعال خواهد بود.

وی، ضمن اعلام آمادگی به همه دستگاه های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در استان و شهرستان‌ها، ادامه داد: پیامدهای این سامانه پر فشار که به صورت رگباری بودن بارش‌ها و افزایش حجم آن و در نواحی مستعد همراه با رعد و برق و بارش تگرگ خواهد بود که با توجه به شدت بارش تندری احتمال جاری شدن سیلاب و ایجاد خسارت وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام افزود: در پی بارش لحظه‌ای و مقطعی، احتمال آبگرفتگی، ایجاد روان‌آب و سیلاب در برخی از نقاط استان وجود دارد.

وی، خواستار تمهیدات ویژه برای جلوگیری از خسارات ناشی از شدت بارش باران و تند باد شد و خاطرنشان کرد: شهروندان ایلامی  از صعود به ارتفاعات پرهیز؛ از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب و از ترددهای غیر ضروری در جاده های استان خودداری کنند.

🗓️ | چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است