استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست تنظیم بازار استان:

تمامی غرفه های میوه و تره بار شهر ایلام تا پایان هفته فعال می شود/ رصد و پایش بازار تشدید شود/ معیشت مردم در گرو فعالیت ستاد تنظیم بازار استان است

تمامی غرفه های میوه و تره بار شهر ایلام تا پایان هفته فعال می شود/ رصد و پایش بازار تشدید شود/ معیشت مردم در گرو فعالیت ستاد تنظیم بازار استان است

استاندار ایلام در نشست تنظیم بازار استان:
❑‌ تمامی غرفه های میوه و تره بار شهر ایلام تا پایان هفته فعال می شود/ رصد و پایش بازار تشدید شود/ معیشت مردم در گرو فعالیت ستاد تنظیم بازار استان است/ تعطیلی خود سرانه برخی نانوایی ها را به هیچ عنوان نمی پذیریم/ حفظ منافع مردم ملاک مهمی برای ارزیابی مدیران است/ گوشت قرمز منجمد تنها از طریق فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود   


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۱۳ اسفندماه در نشست تنظیم بازار استان گفت: در انبارهای استان، کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی با تاکید بر تشدید نظارت بر کالاهای اساسی به ویژه در ایام پایان سال، گفت: حفظ منافع مردم ملاک مهمی برای ارزیابی مدیران است و باید مدیران به گونه نظارت کنند که شاهد عرضه کالاها خارج از نرخ مصوب نباشیم.

استاندار ایلام افزود: طبق زمانبندی تعیین شده تمامی غرفه های میوه تره بار شهر ایلام تا  پایان هفته فعال شود و جهاد کشاورزی و دستگاه های نظارتی باید بر این غرفه ها  نظارت دقیق داشته باشند.

وی با تاکید بر عدالت در توزیع گوشت منجمد  در استان، تاکید کرد: گوشت قرمز منجمد تنها از طریق فروشگاه های زنجیره ای استان عرضه می شود تا افراد مستحق و نیازمند نیز بتوانند از دریافت گوشت تنظیم بازار بهره مند شوند.

دکتر بهرام نیا در ادامه به فرمانداران شهرستان های استان دستور داد که نشست تنظیم بازار را در شهرستانها برگزار کنند  و برای نظارت بر بازار تمهیدات لازم را اتخاذ و نظارت میدانی بر بازار را در دستور کار قرار دهند.

استاندار ایلام دستور داد به منظور نظارت بر عملکرد ستاد تنظیم بازار شهرستان ها و نظارت بر قیمت های کالا های اساسی در  شهرستان ها، مدیران دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار استان به شهرستان ها سفر کنند و گزارشی از وضعیت موجود ها شهرستان را ارایه دهند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه با اشاره به تعطیلی خود سرانه برخی نانوایی در برخی از روزها از جمله روز جمعه، گفت: منافع مردم خط قرمز ماست و به هیچ عنوان تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی را  نمی پذیریم و در چارچوب قانون با نانوایی که در این خصوص به وظایف خود عمل نکند به مراجع قضایی معرفی و با آنان برخورد قانونی می شود.

استاندار ایلام همچنین با اشاره به عرصه  خشکبار و میوه شب عید بصورت تنظیم بازار، خاطرنشان کرد: ۳۴ قلم کالا از دهه فجر تا عید فطر با تخفیفات خاص عرضه می شود  که باید دستگاه های اجرایی در راستای اطلاع رسانی در این خصوص از ظرفیت اصحاب رسانه ها استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رزمایش بسیار خوب «اقتدار هشت» در دهلران که صبح امروز برگزار شد اشاره کرد و گفت: کیفیت بسیار خوب برگزاری این رزمایش بسیار امید آفرین بود که موجب امید و امیدواری برای دلدادگان نظام و یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام شد.

🗓️ | شنبه ۱۳ اسفند  ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است