استانداری ایلام

معاون امور مجلس ریاست جمهوری:

راه اندازی مجدد واحد‌های راکد و حمایت از واحد‌های فعال از برنامه های دولت سیزدهم است / در تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه مهمترین اولویت‌های حوزه های اصلی و مهم کشور « آب» و «انرژی» است

راه اندازی مجدد واحد‌های راکد و حمایت از واحد‌های فعال از برنامه های دولت سیزدهم است / در تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه مهمترین اولویت‌های حوزه های اصلی و مهم کشور « آب» و «انرژی» است

معاون امور مجلس ریاست جمهوری:
❑ راه اندازی مجدد واحد‌های راکد و حمایت از واحد‌های فعال از برنامه های دولت سیزدهم است / در تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه مهمترین اولویت‌های حوزه های اصلی و مهم کشور « آب» و «انرژی» است/ تلاش های دشمن برای  منزوی کردن ایران در سطح بین الملل ناکام ماند/ ملت ایران  با شناخت ماهیت دشمن، از همراهی با معاندان اجتناب کردند/ از استاندار سختکوش و پیگیر استان ایلام که اقدامات موثری را با همکاری دیگر مدیران انجام دادند تشکر می کنم 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر سیدمحمد حسینی در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر ایلام گفت: دولت سیزدهم با وجود مشکلات، موانع و کارشکنی های متعدد به جای مانده از گذشته ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بابت بدهی های اوراق به جای مانده از گذشته پرداخت می کند.

وی در ادامه افزود: دولت در یکسال گذشته اقدامات زیادی را با وجود مشکلات و چالش های داخلی و خارجی داشته که به درآمدزایی، اشتغال زایی، رشد اقتصادی و افزایش تولید و صادرات منجر شده است.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور در گرو انجام اقدامات و برنامه های اقتصادی و حمایت از طرح های کلان و خرد است، یادآور شد: به اعتراف فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری این واحدها در طول یک دهه اخیر رشد اقتصادی نداشته اند و در دولت سیزدهم جبران این فاصله در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی افزود: فعالیت بخش خصوصی و حمایت از واحدهای فعال و تلاش برای راه اندازی مجدد واحدهای نیمه تعطیل و راکد از برنامه های دولت است و برای تحقق این هدف، عزم عمومی و مشارکت همگانی باید در سطح جامعه حاکم شود.

حسینی ادامه داد: دولت در برنامه پنج ساله هفتم توسعه مهمترین اولویت‌های حوزه های اصلی و مهم کشور از جمله آب و انرژی را تدوین و منابع و ذخایر، میزان مصرف، توزیع این منابع و دیگر راهکارها برای مدیریت سرمایه ها و منابع کشور را برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به تلاش جبهه استکبار برای منزوی کردن ایران در سطح بین الملل، گفت:  هجمه های سنگین معاندان بر علیه انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده و در حوادث پاییز نمونه بارز این دشمنی ها نسبت به انقلاب اسلامی نمود عیان پیدا کرد.

حسینی با اشاره تلاش دشمنان برای ایجاد التهاب در جامعه، بیان داشت:  جبهه استکبار تلاش دارد دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات های علمی، مسئولیت و مدیریت، فرهنگ، ورزش، هنر، پژوهش و سیاست را زنان تشکیل می دهند.

وی گفت: ایران با کشورهای قدرتمند منطقه چون روسیه و چین همکاری می کند و این کشورها در صدد سرمایه گذاری های کلان در ایران هستند ولی دشمن با ترس از ورود سرمایه گذاران خارجی به ایران، سعی در ایجاد فضاسازی منفی در کشور کرده اند تا سرمایه گذاران خارجی به ایران ورود نکند.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به طراحی آشوب های  اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: در ایران درایت رهبری و حمایت مردم از انقلاب موجب شکست این توطئه دشمن شد و اثبات شد  مردم با همه مشکلات،  با بصیرت و موقعیت شناسی دقیق همچنان به نظام و انقلاب خود وفادار هستند.

وی اظهار داشت: پروژه ها یکی پس از دیگری در حال انجام است و کشور توان تامین های خود و حتی صدور کالاهای مورد نیاز کشورهای منطقه را دارد.

حسینی ادامه داد: مردم ماهیت دشمن را شناخته اند و از همراهی با معاندان اجتناب کردند هرچند یک عده  ای از جوانان و نوجوانان با توجه به قدرت تبلیغاتی و رسانه ای جبهه دشمن فریب خوردند اما عامه مردم با بصیرت هجمه های جبهه استکبار را خنثی کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است