استانداری ایلام

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام در بازدید سرزده از اداره کل منابع طبیعی استان ایلام:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت رسانی به وقفه و صادقانه به مردم است

رویکرد دولت سیزدهم خدمت رسانی به وقفه و صادقانه به مردم است

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام در بازدید سرزده از اداره کل منابع طبیعی استان ایلام:
❑‌ رویکرد دولت سیزدهم خدمت رسانی به وقفه و صادقانه به مردم است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ناصر نجفی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه به همراه مدیران کل حراست استانداری ایلام، مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد استانداری و مدیرکل اداری مالی استانداری از بخش های مختلف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بازدید و جریان فعالیت واحدها قرار گرفت.

وی گفت: نگاه و رویکرد دولت سیزدهم خدمت رسانی بی وقفه و صادقانه به مردم است و حضور مدیران کل حراست، بازرسی و اداری مالی استانداری در این اداره کل  به این  معناست که‌ هیچ گونه فاصله ای بین تمامی کارکنان و مدیران  دستگاه‌های اجرایی استان وجود ندارد.

 نجفی با ابراز رضایت از  نحوه عملکرد کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان  در تمامی حوزه های، گفت: معیار  و مبنای کار دستگاه‌های اجرایی باید شفافیت باشد.

معاون استاندار ایلام در ادامه بر نظارت بر نحوه سیستم ورود و خروج کارکنان، صرف جویی در مصرف گاز و برق و نصب دوربین های مدار بسته تاکید کرد.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این بازدید ضمن بازرسی از نحوه عملکرد و خدمات رسانی به ارباب رجوع، نظارت بر مکاتبات اداری کارشناسان را مورد بررسی قرار داد.

🗓️ سه شنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است