استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

جهاددانشگاهی نقش خود را در تحقق زنجیره ارزش راهبردی ایفا کند

جهاددانشگاهی نقش خود را در تحقق زنجیره ارزش راهبردی ایفا کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام: 
❑‌ جهاددانشگاهی نقش خود را در تحقق زنجیره ارزش راهبردی ایفا کند

  📲| به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان ایلام گفت: این نهاد در زمینه های مختلف آموزش، پژوهش و فرهنگی دارای نیروی انسانی مستعد و پرانگیزه است که می‌توانند در توسعه استان نقش‌آفرین باشند.

وی اظهار داشت: انتظار داریم فصل جدید جهاددانشگاهی استان فصلی متفاوت در زمینه تاثیرگذاری این نهاد در استان باشد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به برنامه جهاددانشگاهی استان برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و مرکز غربالگری سرطان سینه، این دو موضوع را نیازهای اساسی استان عنوان و تاکید کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که مردم تاثیر این مراکز را ببینند و شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

عباسی با اشاره به برنامه دیگر این نهاد برای به‌نژادی دام در استان گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت‌های ملی این نهاد و شبکه دانش این مجموعه‌ی پویا می‌تواند در تحقق زنجیره ارزش راهبردی نقش‌آفرینی کند.

وی تاکید کرد: لازم است این مجموعه با تمرکز بر روی یک یا دو ظرفیت‌ استان بر اساس طرح آمایش در زنجیره راهبردی استان نقش خود را ایفا کند.

دکتر «محمد پاکزاد»، سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام نیز ضمن قدردانی از نگاه استاندار ایلام و مجموعه مدیریت استان گفت: این نهاد آمادگی دارد تا ظرفیت‌های جهاددانشگاهی کشور را در خدمت بیشتر به مردم استان به کار گیرد.

🗓️ | سه شنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است