استانداری ایلام

دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با امام جمعه دره شهر؛

دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با امام جمعه دره شهر؛

دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با امام جمعه دره شهر؛

دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با امام جمعه دره شهر؛

❑‌حجت‌الاسلام امرایی: تلاش استاندار برای تأمین اعتبار پروژه های استان ارزشمند است
❑‌معاون استاندار ایلام: دره‌شهر در مسیر توسعه قرار دارد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در جریان سفر به شهرستان دره‌شهر به منظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر، پس از غبارروبی مزار شهدای گمنام، با حجت الاسلام والمسلمین امرایی، امام جمعه شهرستان دره‌شهر دیدار و گفتگو کرد.

عباسی در این دیدار با اشاره به تقارن دهه فجر با ماه مبارک رجب گفت: توفیقی حاصل شد تا در چهل و چهارمین بهار پیروزی و در استمرار سفرهای شهرستانی به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های توسعه‌ای شهرستان دره‌شهر مهمان مردم عزیز این شهرستان باشیم.

وی دره‌شهر را از شهرستان‌های با قدمت تاریخی بالا عنوان کرد و افزود: شهرستان دره شهر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و صنعتی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه شهرستان دره‌شهر در مسیر توسعه است‌، اظهار کرد: برای تقویت اقتصادی این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امرایی، امام جمعه شهرستان دره‌شهر نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های استاندار ایلام در جهت رایزنی برای تأمین بودجه‌های مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: تزریق این اعتبارات جان دوباره‌ای به طرح های نیمه تمام داده است که ارزشمند بوده و جای قدردانی دارد.

امام جمعه دره‌شهر در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره تلاش دولت برای خدمت به مردم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز نظام استکبار جهانی را به چالش کشیده است. 

وی در پایان با اشاره به مشکلات مردم دره شهر خواستار رفع مشکل امهال تسهیلات کشاورزان، پرداخت تسهیلات متمم روستایی، آلودگی آب شرب دره شهر به هنگام بارندگی، تسهیل در تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و تقویت مبلمان شهری شد.

امام جمعه دره شهر در پایان از عملکرد فرماندار و شورای تأمین شهرستان در ایام اغتشاشات قدردانی کرد.

🗓️ سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است