استانداری ایلام

دیدگاه اسلام درباره زن براساس مبنای فطری و خلقت اوست

دیدگاه اسلام درباره زن براساس مبنای فطری و خلقت اوست

دیدگاه اسلام درباره زن براساس مبنای فطری و خلقت اوست

دیدگاه اسلام درباره زن براساس مبنای فطری و خلقت اوست

در تاریخ 4/10/1401  همایشی تحت عنوان ( حریم فاطمی ) به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان بدره برگزار گردید. در این همایش ابتدا  امام جمعه محترم شهرستان بدره با اشاره به مقام والای حضرت زهرا (س) گفتند: سه نوع دیدگاه در مورد زن وجود دارد دیدگاه اول که تفریطی جاهلیت، که زن ارزش و جایگاهی ندارد و دیدگاه بعدی افراطی جاهلیت مدرن، آزادی و بی قیدی، که با خلقت و روحیه زن سازگاری ندارد و دیدگاه سوم که دیدگاه اسلام است که به مقام زن براساس فطرت و خلقت او نظر می دهند.
 سپس رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به ارائه عملکرد فعالیت های این اداره در مورد بانوان اشاره کردند و اعلام داشتند که هر ساله برنامه های آموزشی فراوانی برای  دانش آموزان دخترو خانواده آنها برگزار میشود.
در ادامه این برنامه خانم الیاس پوریان مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری که به دعوت فرماندار شهرستان بدره در این همایش حضور یافته بودند ، ضمن تقدیر اززحمات کلیه مسئولین که برای برپایی این همایش زحمت کشیده اند و همچنین گرامیداشت مقام زن گفتند: زنان ودختران این مرز و بوم باید خیلی هوشیار باشند و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی قرار نگیرند.
 ایشان در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر و شعار زن ، زندگی، آزادی ادامه داد: دشمن در طول این سالها سعی کرد با جنگ سخت و الان با جنگ نرم که همان فضای مجازی هست به آرمانهای این انقلاب صدمه بزند که خوشبختانه تا الان موفق نبوده است.
 در پایان این همایش و با حضور فرماندار محترم جناب دکتر علیزاده و مسئولین شهرستان ازصاحبان  بهترین آثار علمی و هنری  تقدیر و تجلیل بعمل آمد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است