استانداری ایلام

دستور استاندار ایلام برای تکمیل دو تونل محور ایلام به مهران

دستور استاندار ایلام برای تکمیل دو تونل محور ایلام به مهران

دستور استاندار ایلام برای تکمیل دو تونل محور ایلام به مهران

⭕️دستور استاندار ایلام برای تکمیل دو تونل محور ایلام به مهران

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا، استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۷ دی ماه در نشست کمیسیون ایمنی راهها با اشاره به خدمات انجام گرفته در حوزه راهداری گفت: آسفالت ۱۶۶ کیلومتر راه روستایی در کمتر از ۹ ماه با اعتبار ۲۳۳ میلیارد تومان، از جمله اقدامات ارزشمندی که باید استمرار داشته باشد‌.

وی با بیان اینکه نیوجرسی های محور ایلام به چوار و ایوان قدیمی است، از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست تا نسبت به رنگ آمیزی این نیوجرسی ها اقدامات لازم را بعمل آورد. 

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار تسریع در تکمیل عملیات لاینیگ دو تونل محور ایلام به مهران، حدفاصل ایلام-صالح آباد شد و افزود: برنامه ریزی برای تکمیل این دو طرح باید به گونه ای باشد که در روزهای پایانی هفته و روز پنجشنبه و جمعه جاده یک طرفه نشود. 

استاندار ایلام تاکید کرد: بعد از اتمام عملیات لاینیگ تونل ها، بلافاصله کار آسفالت این محور شروع می شود تا مشکل ترافیک روزهای پایانی هفته حل شود. 

وی در ادامه با اشاره به مشکل روشنایی سطح شهر ایلام نیز گفت: تعویض لامپ های فرسوده و روشنایی نقاط کور شهر ایلام در دستور کار قرار گیرد تا تحولی در این حوزه ایجاد شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است