استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای تامین استان:

هیچ توجیهی برای نگهداری زمین های مازاد را از دستگاه های اجرایی نمی پذیریم .....

هیچ توجیهی برای نگهداری زمین های مازاد را از دستگاه های اجرایی نمی پذیریم .....

⭕️هیچ توجیهی برای نگهداری زمین های مازاد را از دستگاه های اجرایی نمی پذیریم .....

استاندار ایلام در نشست شورای تامین استان:
❑‌  تامین مسکن، از مهم ترین اولویت های استان است/ همه مدیران یاریگر اداره کل راه و شهرسازی برای تحقق برنامه های تامین مسکن استان باشند/ با اعلام نظر فرمانداران، ساخت و ساز ویلایی در قالب ( طرح نهضت ملی مسکن) در تمامی شهرستان ها ممنوعیتی ندارد/ طی یک هفته اخیر ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد جدید در قالب نهضت ملی مسکن  در استان آغاز شد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان افزود: تامین مسکن، مهم ترین اولویت استان است و همه مدیران باید برای این مهم پای کار باشند.

وی با تاکید بر همراهی تمامی مدیران دستگاه های اجرایی با اداره کل راه و شهرسازی، گفت:  تمامی مدیران کل یاریگر  اداره کل راه و شهرسازی برای تحقق برنامه های تامین مسکن استان باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: دستورالعملی جدیدی در خصوص نهضت ملی مسکن صادر شده که در آن دستورالعمل وظیفه نظام مهندسی، دستگاه های اجرایی و راه و شهرسازی مشخص شده است و هر کدام از دستگاه ها باید وظایف خود را انجام دهند.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: شهرستان هایی که مشکل زمین دارند، از طریق تفاهم نامه با مالکان زمین، مشکل زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ها حل می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: برنامه داریم که  جهشی قابل توجه را  در پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی شاهد باشیم و کمتر از  ماه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شهری و روستایی توسط بانکهای عامل باید ارایه می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: تمامی شهرستان های استان در صورت داشتن زمین به میزان لازم و اعلام نظر فرمانداران، مجاز به ساخت ساخت و ساز ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن هستند‌.

وی با قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در خصوص ساخت و سازهای مسکن ملی، گفت: با اقدامات انجام شده  طی یک هفته اخیر ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد جدید دیگر  در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است‌.

وی در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر تسریع در فروش اموال و املاک و زمین های مازاد دستگاه های اجرایی، گفت: هیچ توجیهی از مدیران دستگاه های اجرایی برای نگهداری زمین های مازاد قابل پذیرش نیست.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است