استانداری ایلام

استاندار ایلام در همایش شبانان و گله داران عشایر در منطقه بانروشان:

شهدا به ما مقاومت و امید را آموختند/ دستاوردهای نظام در طول چهار دهه پس از انقلاب باید اطلاع رسانی شود

شهدا به ما مقاومت و امید را آموختند/ دستاوردهای نظام در طول چهار دهه پس از انقلاب باید اطلاع رسانی شود

استاندار ایلام در همایش شبانان و گله داران عشایر در منطقه بانروشان:
□ شهدا به ما مقاومت و امید را آموختند/ دستاوردهای نظام در طول چهار دهه پس از انقلاب باید اطلاع رسانی شود/ ۲۲ میلیارد تومان برای بهسازی راههای عشایر هزینه شد/ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر استان پرداخت شد

📲  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه ۸ آذرماه در همایش شبانان و گله داران عشایر استان در منطقه بانروشان، افزود: این منطقه یادآور  نام و خاطره شهدا عزیزی هستند که در این مکان مقدس حضور یافتند.

وی در ادامه گفت: همه شهدا با یک شعار تحت عنوان دفاع از کشور هم قسم شدند و ساماندهی شدند و در جنگ حق علیه باطل دعوت حق را لبیک گفتند و به شهادت رسیدند.

استاندار ایلام با قدردانی از بانیان همایش بزرگ شبانان و گله داران عشایر،گفت: از فرمایشات عزیزانی که در این مراسم سخنرانی کردند بهره گرفتیم.

وی به اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عشایر، گفت: رهبر معظم فرمودند«عشایر در همه جای کشور از لحاظ سخاوت، فداکاری و شهامت بهترین مردم هستند».

استاندار ایلام ادامه داد: امام ( ره ) در خصوص عشایر نیز فرمودند« با کمک همه اقشار و عشایر این پیروزی نظام مقدس در جنگ تا به امروز حاصل شد و عشایر پشتوانه استقلال کشور بودند»

دکتر بهرام نیا اضافه کرد:  دستاوردهای نظام در طول چهار دهه در حوزه های فناوری، علوم پزشکی،ناتو، نانو تکنولوژی و نظامی .... باید اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه یک صدم جمعیت استان ایلام مربوط به عشایر است، گفت:  این عشایر  یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام دارند و  تولید آنان ۹۵ هزار تن است.

استاندار ایلام اضافه کرد: امسال ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر پرداخت  و ۲۲ میلیارد تومان برای بهسازی راههای عشایر هزینه شد.

وی بیان داشت: ۶ هزار تن نهادی دامی از اول سال بین عشایر توزیع شد و بخشی از صنایع دستی استان مربوط به این قشر مولد است .
به گفته دکتر بهرام نیا استاندار ایلام  ۵ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه صنایع دستی و عشایر پرداخت شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است