استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ائمه جمعه شهرستان ها:

نتیجه وحدت و همدلی توسعه استان و خدمت رسانی بی وقفه به مردم است/نقش ائمه جمعه در اربعین قابل تقدیر بود

نتیجه وحدت و همدلی توسعه استان و خدمت رسانی بی وقفه به مردم است/نقش ائمه جمعه در اربعین قابل تقدیر بود

توسعه در بستر وحدت و همدلی شما می گیرد
استاندار ایلام در نشست ائمه جمعه شهرستان ها: نتیجه وحدت و همدلی توسعه استان و خدمت رسانی بی وقفه به مردم است/نقش ائمه جمعه در اربعین قابل تقدیر بود
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۱۸ مهر در نشست ائمه جمعه شهرستان ها که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برگزار شد، افزود: بنده شاهد تلاش های مجاهدانه امام جمعه ایلام برای استان در همه زمینه ها بودم و دغدغه ایشان معیشت مردم، دین و دیانت است که وحدت هم جانبه در در سطح ایجاد شود.
وی بیان داشت: دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در اربعین تلاش کردند و حضور ایشان در مهران برای ما قوت قلب بود.
وی ادامه داد: نتیجه این وحدت و همدلی توسعه استان و خدمت رسانی بی وقفه به مردم است.
استاندار ایلام تاکید کرد: از ائمه جمعه سراسر استان قدردانی می کنم چراکه آنان نقشی مهم دارند و نقش پدرانه و نگاه آنان حمایتی است و هدف آنان اتحاد و انسجام بوده که از مصادیق آن یادآوری امورات مردم و پیگیری آنها در بخش های فرهنگی اجتماعی است که اوج آن را در اربعین دیدیم.
نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: با رهنمودهای دکتر کریمی تبار در جلسات اربعین که بصورت مستمر برگزار شد، اربعین بصورت باشکوه برگزار شد و خروجی آن رضایت مقام معظم رهبری بود که این رضایت خاطر بهترین مزد و پاداش برای دست اندرکاران حوزه اربعین بود.
وی با اشاره به تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به بحث فرهنگی در اربعین، خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری کنگره بزرگ اربعین ۵۲۰ روحانی در استان و عمدتا در مهران فعالیت می کردند و در تمامی مواکب با حضور روحانیون نماز جماعت اقامه می شد و احکام و مسایل فرهنگی در این مواکب مورد توجه بود.
استاندار ایلام اضافه کرد: در ایام اربعین سراسر استان و به ویژه مهران فضای حسینی بود و ائمه جمعه شهرستان ها بخوبی کمک کردند و اسکان و تغذیه برای زوار بخوبی فراهم شد.
دکتر بهرام نیا تصریح کرد: با وجود اینکه تمامی تلاش خود را بکار گرفتیم که کنگره اربعین باشکوه برگزار شود و این مهم نیز محقق شد اما کاستی هایی نیز بود که این کاستی برای سال آینده برطرف می شود.
وی با اشاره برخی از توفیقات در اربعین امسال، گفت: به دلیل چهارخطه شدن مسیر ایلام - مهران و با تلاش همه تصادفات جاده ای در استان در اربعین ۵۰ درصد کاهش یافت.
استاندار ایلام اضافه کرد: همچنین ۲۵ درصد تلفات جاده ای کاهش یافت و میزان سرقت در اربعین امسال در مقایسه با سال های گذشته به شدت کاهش یافت.
وی با اشاره به میزان ماندگاری زوار در پایانه ها برای سوار شدن به اتوبوس ها و انتقال زوار به مبدا در اربعین، گفت: در گذشته میزان ماندگاری زوار به ۳۶ ساعت نیز می رسید اما در اربعین امسال میزان ماندگاری زوار ۳۰ دقیقه بود و تمامی مسافران طبق نرخ مصوب کرایه بها به مبدا را پرداخت می می کردند.
گفتنی است که در این نشست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از مجموعه تلاش های شبانه روزی استاندار ایلام در برگزاری مراسم باشکوه اربعین تشکر و قدردانی کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است