استانداری ایلام

استاندار ایلام در یادواره شهدای فراجا استان:

امنیت با حضور نیروی انتظامی و فراجا طلوع می کند/شهدا از جان خود گذشتند که اسلام پایدار بماند

امنیت با حضور نیروی انتظامی و فراجا طلوع می کند/شهدا از جان خود گذشتند که اسلام پایدار بماند

استاندار ایلام در یادواره شهدای فراجا استان: امنیت با حضور نیروی انتظامی و فراجا طلوع می کند/شهدا از جان خود گذشتند که اسلام پایدار بماند
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۱۸ مهر در یادواره شهدای فراجا استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ هزار شهدای فراجا کشور و ۱۴۴ شهید والامقام فراجا استان گفت: این جوانان رشید و برومند و با غیرت برای اسلام و انقلاب اسلامی جان عزیز خود را فدا کردند‌.
وی ادامه داد: شهدا از جان خود گذشتند که اسلام پایدار بماند و همواره عاقبت بخیری ما در سایه خدمت به خانواده های معظم شهدا است.
استاندار ایلام با عنوان این مطلب که امنیت با حضور نیروی انتظامی و فراجا طلوع می کند، اضافه کرد: هفته فراجا فرصتی مغتنم برای تجلیل از سبزقامتان عرصه نظم و امنیت کشور است و ما قدر دان تلاش همه این عزیزان هستیم.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس هشت سال بود اما فراجا ۴۲ سال است شهید می دهد و هر سال شهدای زیادی به جمع شهدا می پیوندد، گفت: امنیت جز با چشم های تیز بین فراجا محقق نمی شود.
دکتر بهرام نیا با اشاره سخنان اخیر فرمانده فراجا کشور، گفت: به گفته فرمانده فراجا نیروی انتظامی در طول روز ۳۰ هزار خدمت ارایه می دهد و مرز ها دریایی و خشکی کشور ۱۲ هزار کیلومتر است که برای امنیت آن توسط این نیروی خدوم و جان برکف تامین می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است