استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با مدیر کل اخبار استان های ایرنا کشور

ظرفیت رسانه ها در ایلام فوق‌العاده است/نقش رسانه ها در توسعه بی بدیل است

ظرفیت رسانه ها در ایلام فوق‌العاده است/نقش رسانه ها در توسعه بی بدیل است

هفته وحدت نقطه عطفی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است ...
استاندار ایلام در دیدار با مدیر کل اخبار استان های ایرنا کشور: ظرفیت رسانه ها در ایلام فوق‌العاده است/نقش رسانه ها در توسعه بی بدیل است
| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۱۷ مهر در دیدار با مدیر کل اخبار استان های ایرنا کشور و هیأت همراه با تبریک هفته وحدت گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و اختلاف افکنی میان اقوام و مذاهب، هفته وحدت نقطه عطفی در جهت خنثی‌سازی توطئه های دشمنان است.
وی خاطرنشان کرد: برخی عوامل خودفروخته به این جریان‌ها دامن می زنند تا نسل جوان را با خود همراه کنند اما نسل جوان با تأسی از دین اسلام و انقلاب با صلابت در مسیر هستند.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت خوب رسانه های استان اظهار کرد: ایلام علیرغم وسعت کم اما از یک ظرفیت فوق العاده در رسانه برخوردار است.
استاندار ایلام ادامه داد: هر چند در حوزه رسانه استانی اقدامات اساسی انجام می شود اما اگر این تولیدات در سطح ملی مورد مقایسه قرار گیرد، سطح تولیدات استان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.
دکتر بهرام نیا با بیان اینکه ایرنا یک ظرفیت بالقوه برای مدیران است، اظهار کرد: باید از ظرفیت های رسانه در جهت ارتقای خبرهای استانی بهره برد.
وی با تقدیر از زحمات و تلاش های خانم امیدی در مجموعه ایرنا گفت: خانم امیدی از فرزندان معظم شهدا و میراث دار واقعی شهدا هستند که در زمان مسیولیت وی خدمات ارزنده ای صورت گرفت.
وی افزود: آقای پیرانی از نیروهای ارزشی است که در بین اصحاب رسانه محبوبیت و مقبولیت دارد و امیدواریم در این عرصه موفق باشد.
استاندار ایلام در پایان گفت: نقش رسانه در توسعه، نقش بی بدیلی است و رسانه ها با نقد منصفانه موجب پیشرفت استان می شوند.
محسن بهاروند، مدیرکل اخبار استان های ایرنا کشور نیز در این دیدار گفت: تغییر و تحول در دولت ها امری بدیهی است، مجموعه ایرنای ایلام از نیروهای خوبی برخوردار است و تغییر مدیران به منزله ناتوانی نیست.
وی با تقدیر از خدمات خانم امیدی گفت: آقای پیرانی هم از نیروهای خوش فکر رسانه ایلام و مسلط به کار رسانه است.
وی اظهار کرد: مجموعه ایرنای استان تلاش می کند در تعامل بالایی با شما مسایل استان را پیش ببرند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است