استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری ایرنا ( ایلام ):

اصحاب رسانه شکوه اربعین را بخوبی به تصویر کشیدند/ رسانه در خنثی سازی فتنه های دشمن نقش آفرینی کنند/ تلاش دشمن در کمرنگ کردن دستاوردهای نظام ناکام ماند

اصحاب رسانه شکوه اربعین را بخوبی به تصویر کشیدند/ رسانه در خنثی سازی فتنه های دشمن نقش آفرینی کنند/ تلاش دشمن در کمرنگ کردن دستاوردهای نظام ناکام ماند

معاون استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری ایرنا ( ایلام ):اصحاب رسانه شکوه اربعین را بخوبی به تصویر کشیدند/ رسانه در خنثی سازی فتنه های دشمن نقش آفرینی کنند/ تلاش دشمن در کمرنگ کردن دستاوردهای نظام ناکام ماند
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز شنبه ۱۷ مهر در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری ایرنا ( ایلام ) با قدردانی از همه اصحاب رسانه استان، افزود: رسانه های استان در اربعین سنگ تمام گذاشتند و به خوبی شکوه اربعین را به تصویر کشیدند.
وی گفت: در شرایط امروز با توجه به اینکه دشمن درصدد کمرنگ کردن دستاوردهای نظام در تمامی بخش ها است باید رسانه ها توفیقات و دستاوردهای نظام را انعکاس دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره ظرفیت بالای رسانه ها در کشور برای اقناع سازی و روشنگری افکار عمومی، گفت: علاوه بر خبرگزاری ایرنا بعنوان خبرگزاری دولت که دارای نیروهای توانمند در استان است سایر اصحاب رسانه استان نیز بیشترین انگیزه در تولید محتوا دارند و دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند.
حسنی تاکید کرد: تنها تلاش دشمن با صرف سرمایه گذاری های هنگفت، ضربه زدن به نظام است که خوشبختانه فتنه های آنان با هوشیاری مردم خنثی شده است.
وی تلاش دشمن و جبهه استکبار را ناامن کردن خیابان ها و مراکز شهرها در کشور عنوان کرد و گفت: این اغتشاشات کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده است چراکه دشمن استکبار و منافقان با اهداف شوم خود درصدد هستند که قشر جوان را به وارد اغتشاشات کنند.
معاون استاندار ایلام با اشاره به اغتشاشات اخیر که مورد حمایت هم جانبه جبهه استکبار بوده، گفت: مشکلات کشور در داخل کشور با همدلی مردم و دولت حل و فصل خواهد شد و صف مطالبه گران از اغتشاش گران جدا است.
حسنی در ادامه به جنگ تحمیلی و نقش مسعود رجوی بعنوان کسی که در صدد ضربه زدن به نظام بود اشاره کرد و گفت: در آن شرایط مسعود رجوی به صدام و دشمن کشور پیوست و کشور عراق با وجود حمایت ۳۶ کشور به ایران حمله کرد که با مقاومت و ایستادگی مردم یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خانم امیدی رییس سابق خبرگزاری ایرنا مرکز ایلام گفت: ایشان فرزند شهید گرانقدر یادگار امیدی هستند که در جنگ تحمیلی جان عزیز خود را برای دفاع از کشور تقدیم کردند.
وی اضافه کرد: در زمان ریاست خانم امیدی در خبرگزاری ایرنا مرکز ایلام با تلاش بی شائبه و با سعه صدر عملکرد بسیار خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.
وی با تبریک به عظیم پیرانی بعنوان رییس خبرگزاری ایرنا در ایلام گفت: ایشان نیز از نیروهای متعهد، وظیفه شناس و پرکار هستند که انشاءالله در امر خطیر پیش رو موفق باشند.
| یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ble.ir/ostandariilam1

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است