استانداری ایلام

وزیر کشور در مرز بین‌المللی مهران:

روزانه برای ۳۰۰ هزار نفر آب در پایانه مرزی مهران تامین شد/در اربعین تلاش استاندار ایلام و فراجا و مجموعه اعضای ستاد اربعین استان قابل تقدیر است/

روزانه برای ۳۰۰ هزار نفر آب در پایانه مرزی مهران تامین شد/در اربعین تلاش استاندار ایلام و فراجا و مجموعه اعضای ستاد اربعین استان قابل تقدیر است/

وزیر کشور در مرز بین‌المللی مهران:
● روزانه برای ۳۰۰ هزار نفر آب در پایانه مرزی مهران تامین شد/در اربعین تلاش استاندار ایلام و فراجا و مجموعه اعضای ستاد اربعین استان قابل تقدیر است/هیچ مشکلی در تأمین آب در پایانه مرزی مهران نداریم/امسال به زیر ساخت های استان ایلام توجه ویژه شد/از تلاش های خوب اصحاب رسانه در اربعین تشکر می کنم 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر احمد وحیدی روز یکشنبه ۲۰ شهریور در حاشیه بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران ضمن تقدیر از زحمات استاندار ایلام و مجموعه اعضای ستاد اربعین استان گفت: با تدابیر خوب استاندار ایلام و وزارت نیرو در مرز مهران کمبود آب نداشتیم و مواکب با تمامی ظرفیت به زوار خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: هم‌اکنون آب معدنی با میزان لازم در سوله ها ذخیره شده و پس از خنک سازی بین زوار توزیع می شود.

وزیر کشور تاکید کرد: امسال به زیر ساخت های استان ایلام توجه ویژه شد و در سال جدید با تخصیص اعتبارات بیشتر این زیرساخت‌ها تکمیل خواهند شد.

وی تصریح نمود: ایجاد یک پل به دهنه ۴۵ متر طی ۴۵ روز اقدامی ستودنی و  تلاش بی فقه ستاد اربعین استان ایلام را نمایان می کند و در حوزه زیرساخت های ارتباطی نیز اقدامات خوبی انجام شده است. 

دکتر وحیدی با اشاره به اینکه در پایانه مرزی مهران آبسرد، تغذیه و ایجاد مواکب با فعالیت تمام در دستور کار قرار گرفته که قابل تحسین است، اضافه کرد: تمامی نیازمندی‌های زیرساختی در مهران برطرف می شود و تلاش داریم در برگشت زوار نیز با مشکل مواجه نشویم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در اربعین گفت: خبرنگاران فعالین عرصه اربعین هستند که سعی دارند مشکلات و شکوه اربعین را به تصویر بکشند.

🔸 گفتنی است احمد وحیدی وزیر کشور ساعاتی پیش پس از ورود به فرودگاه ایلام بلافاصله به مرز بین المللی مهران رفت و ضمن بازدید از زیرساخت های اربعین و مواکب ایجاد شده از نزدیک با زوار به گفتگو پرداخت و در جریان امور قرار گرفت.

🗓️ | یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمــین سیــــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است