استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان:

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تامین ارزاق مواکب در شهرستان های استان ایلام

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تامین ارزاق مواکب در شهرستان های استان ایلام

⭕️ اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تامین ارزاق مواکب در شهرستان های استان ایلام 

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان: 
● نظارت بر امور اربعین در همه حوزه‌ها بیشتر می‌شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در بخش دوم صحبت‌های خود در نشست ستاد اربعین استان که شامگاه شنبه ۱۹ شهریور برگزار شد و تا بامداد روز یکشنبه به طول کشید خواستار آمادگی فرمانداران برای موج بازگشت زوار شد و گفت: معاون اول رییس جمهور ۱۵۰ میلیارد ریال برای تامین ارزاق مواکب در شهرستان ها اختصاص داده‌اند.

وی با قدردانی از نیروهای ناجا و مجموعه نیروی انتظامی استان و کشور در اربعین گفت: تمامی این نیروها باید اتیکت و برچسب داشته باشند.

استاندار ایلام در ادامه بر نظارت بیشتر در امور اربعین تاکید کرد و گفت: نظارت بر دخل و خرج های امور اربعین باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین نظارت بر توزیع و طبخ غذا باید در پایانه برکت در دستور کار قرار گیرد و بصورت روزانه بر این پایانه نظارت شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواست برای تمامی امور و حوزه های اربعین نیرو معرفی کند.

وی با قدردانی از تیم امدادی، آب و برق و گاز استان گفت: این تیم بصورت روزانه باید سرویس‌های بهداشتی را پایش کنند و اگر چنانچه مشکلی بود آن  را برطرف نماید.

رئیس ستاد اربعین استان در پایان با اعلام این مطلب که ما همه نوکر زوار امام حسین ( ع ) هستیم، ابراز امیدواری کرد که از همه ظرفیت ها در امر خدمت رسانی شایسته به زوار استفاده شود.

🗓️ | یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمــین سیــــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است