استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین در مهران:

وزیر کشور جهادگونه در امور اربعین استان نقش آفرینی مثبتی داشتند ...

وزیر کشور جهادگونه در امور اربعین استان نقش آفرینی مثبتی داشتند ...

‍⭕️ وزیر کشور جهادگونه در امور اربعین استان نقش آفرینی مثبتی داشتند ...

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین در مهران:
● رئیس جمهور خواستار بکارگیری همه ظرفیت ها برای خدمت‌رسانی به زوار شد/در اربعین امسال همه پای کار بودند/برای موج برگشت زوار  تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است/کرایه بیشتر از نرخ مصوب خلاف است و با متخلفان برخورد قانونی می شود/زائران در هنگام برگشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرهای خود بازگردند/۱۵ کانتینر یخچالدار فردا به مهران ارسال می شود/در امور اربعین استان هم افزایی ایجاد شده است ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا شامگاه شنبه ۱۹ شهریور در نشست ستاد اربعین  استان در مهران با اشاره این مطلب که در اربعین سال جاری و مدیریت تردد زوار همه مسولان کشوری و استانی پای کار بوده اند، اظهار داشت: اگر کسی به اندازه جویی انصاف داشته باشد تایید می کند که همه مسولان در راستای زیارت راحت، آسان و ارزان برای زوار پای کار بوده اند.

وی در ادامه گفت: همه تلاش ها صرفا برای تسهیل تردد زوار و به خاطر عشق به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده است.

استاندار ایلام با اشاره به شکل گیری هم افزایی درجهت خدمت رسانی در ستاد اربعین استان گفت: با همکاری همه مسولان دستگاه های اجرایی ضمن تسریع در امر خدمت رسانی به زوار، مشکلات تردد آنان نیز رفع خواهد شد.

وی درادامه با اشاره به حضور دوباره وزیر کشور در مهران گفت: یکی از وزیران میدانی و جهادی در اربعین امسال آقای دکتر وحیدی وزیر کشور است که جهاد گونه برای حل مشکلات زوار تلاش و رایزنی های لازم را در راستای رضایت مندی و رفاه زوار انجام دادند.

وی افزود: وی شخصا در بین‌ زوار حضور می یافت و با صبر و حوصله و با سعه صدر پای صحبت های زوار می نشست.

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگشت زوار اندیشده شده، گفت: نظارت بر کرایه اتوبوس ها طبق نرخ تعیین شده از سوی راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: در اینجا بایست نظارت کافی شود که دریافت کرایه بیشتر از نرخ مصوب نباشد چراکه آن تخلف است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: بایست تدابیری اندیشیده شود که زائران در هنگام برگشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرهای خود بازگردند.

رئیس ستاد اربعین استان با اشاره به اینکه برای ساماندهی امور در برگشت زوار لازم است ستاد ویژه ای تشکیل شود، اضافه کرد: این ستاد متشکل از تعزیرات، بازرسی، نیروی انتظامی و راهداری است که بایست در پایانه برکت مستقر شوند.

وی در ادامه از ارسال ۱۵ کانتینر یخچالدار به مهران خبر داد و گفت: مهم ترین موضوع در استان ایلام در اربعین آب خنک است که فردا ۱۵ کانتینر یخچالدار به ایلام ارسال می شود.

وی افزود: تمامی اقلام، محموله ها که در خصوص اربعین به مهران وارد می شوند باید توسط معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی ثبت و ضبط شود.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که تصمیم نهایی ستاد اربعین باید نصب العین همه مدیران باشند، گفت: موفقیت ما در امور پیش رو تمرکز بر خرد جمعی است.

استاندار ایلام با اشاره به گفت و گوی تلفنی ظهر امروز با رییس جمهوری با محوریت اربعین، گفت: رئیس جمهور در تماس تلفنی تاکید کردند که به زوار و با همه ظرفیت خدمت رسانی می شود. 

وی اضافه کرد: در تماس تلفنی با رییس جمهور علاوه بر ارایه گزارش اقدامات انجام شده، نیازمندیهای استان در خصوص اربعین را اعلام کردیم. 

وی افزود: معاون اول رییس جمهور نیز علاوه بر اینکه شخصا در مرز مهران حاضر شدند طی امروز و دیروز در خصوص اربعین تماس گرفتند و بر امداد رسانی و خدمت رسانی بی وقفه زوار تاکید داشتند.

رئیس ستاد اربعین استان دربخش دیگری از صحبت‌های خود به بازدید هوایی از مسیرهای اربعین استان اشاره کرد و گفت: در منطقه کنچانجم و پل صلواتی چند موکب فعالیت می کنند که آب خنک نیاز داشتند که امروز با بالگرد آب این مواکب تامین شد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زوار رضایت بخش است، گفت: وزیر بهداشت طی بازدید که از مرز داشتند از زیرساخت ها رضایت داشتند.

وی افزود: از همه مدیران استان، نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعت، سپاه، بسیج، مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، مجموعه دستگاه قضا در استان، نمایندگان مجلس، مجموعه ستادی و دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه و ... به ویژه مردم عزیز استان قدردانی می کنم که زمینه سفری آسان، راحت و ارزان را برای زوار فراهم کردند. 

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه ۳۰ درصد موانع و مشکلات با حضور و تردد زوار  در میدان عمل نمایان می شود، گفت: برای خدمت رسانی بیشتر به زوار، همه باید تا آخرین روز اهتمام جدی داشته باشیم.

🗓️ | شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمــین سیــــــدالشـــــهداء(ع)»

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است