استانداری ایلام

استاندار ایلام در آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی:

وقتی باهم باشیم وعده‌ی الهی است که اتفاقات مبارک و خوب رخ خواهد داد/نتیجه وحدت و همدلی در استان آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم است

وقتی باهم باشیم وعده‌ی الهی است که اتفاقات مبارک و خوب رخ خواهد داد/نتیجه وحدت و همدلی در استان آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم است

 

امروز خدمت بی منت در قامت بسیج سازندگی و دولت مردمی مصداق پیدا کرده است...

استاندار ایلام در آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی:
‌‌❑‌ وقتی باهم باشیم وعده‌ی الهی است که اتفاقات مبارک و خوب رخ خواهد داد/نتیجه وحدت و همدلی در استان آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا عصر امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور با سفر به شهرستان ملکشاهی در آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی که با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار شمشیری نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران، مهندس بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد، روحیه خدمت به مردم را یکی از اصول اساسی برای اجرای پروژه ها عنوان کرد و گفت: امروز در آستانه اربعین حسینی فضای کشور و استان ایلام مملو از فضای همدلی، معنوی و اربعینی است و این نیروی مضاعف برای کار جهادی می دهد.

وی در ادامه با اشاره به آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی گفت: امروز این خدمت بی منت است که در قامت بسیج سازندگی و دولت مردمی مصداق پیدا کرده است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه مردم این منطقه مستحق هر گونه خدمت شایسته ای هستند، اضافه کرد: اما این خدمت باز به لطف دولت کار و کرامت و همکاری سپاه پاسداران این اتفاق بسیار خوب روی داد و شاهد افتتاح این طرح مهم بودیم.

وی در ادامه گفت: افتتاح این طرح ها، موجب شکوفا شدن مناطق روستایی استان می شود که باید استمرار داشته باشد.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه فقط اعتبار برای پروژه ها کارساز نیست و اصل کار روحیه جهادی و خدمت با مردم هست، اضافه کرد: وقتی باهم باشیم وعده‌ی الهی است که اتفاقات مبارک و خوب رخ خواهد داد که این پروژه نمونه ای از وحدت و همدلی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ظرفیت بالقوه ای برای توسعه استان هستند، اظهار داشت: برای آبرسانی به ۱۲۸ روستا ابتدای کار جلسه‌ای با بسیج سازندگی برگزار شد و امروز این نتیجه همدلی و همراهی در دولت کار و کرامت است.

وی افزود: با همکاری و همدلی و مشارکت سپاه و وزارت نیرو ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان از آب آشامیدنی بهره‌مند می شوند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: از سرهنگ ملک زاده نیر بعنوان مجری طرح و نماینده ایلام در مجلس که برای تامین اعتبار این پروژه تلاش کردند و مجموعه‌های دخیل در این پروژه قدردانی می کنم.

وی در پایان گفت: امروز در قامت سپاه و بسیج سازندگی و دیگر نیروهای انقلابی روحیه جهادی مشاهده می شود که با همکاری این عزیزان آبرسانی به بخش بزرگی از روستاهای محروم استان انجام می شود.

🗓 | چهارشنبه ۱۶ شهریور

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است