استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین‌ استان:

رضایتمندی زوار از خدمت رسانی مردم و مسئولان استانی در اربعین ...

رضایتمندی زوار از خدمت رسانی مردم و مسئولان استانی در اربعین ...

⭕️ رضایتمندی زوار از خدمت رسانی مردم و مسئولان استانی در اربعین ...

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین‌ استان:
‌‌❑‌ دولت سیزدهم با خدمت بی منت رضایتمندی مردم را در دستور کار خود دارد/مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری از امور اربعین در استان ابراز رضایت کرده اند/با دستان خالی اما با حفظ وحدت و همدلی کارها را پیش برده ایم/تکمیل و راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ اربعین در کمتر از سه ماه جز با روحیه جهادی امکان پذیر نبود ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد اربعین‌ استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاونین استاندار، ائمه جمعه شهرستان ها، فرمانداران و جمعی از مدیران کل در ساختمان مرکز مانیتورینگ شهر مهران برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمت گذاری شبانه روزی مردم و مسئولان استانی در اربعین گفت: طبق آمار موثق بیشتر زوار از خدمات دهی امسال استان ایلام راضی هستند و اذعان داشته‌اند که نحوه خدمت رسانی امسال با سالهای قبل تفاوت داشته است.

وی در ادامه خدمتگزاری و خادمی زوار امام حسین علیه‌السلام را یک سعادت و افتخار بزرگ برای مردم و مسئولان استان دانست و گفت: همه مسئولان استان بایست بصورت میدانی در امور اربعین حضور فعال داشته باشند کما اینکه خود بنده و معاونین از چند روز قبل در مهران مستقر شده ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکمیل و راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ اربعین در کمتر از سه ماه جز با روحیه جهادی امکان پذیر نبود، اظهار داشت: همین سالن جلسات مانیتورینگ اربعین به لطف خدا و با کار جهادی ایجاد شد و امروز شاهد برگزاری نشست ستاد اربعین در آن هستیم.

استاندار ایلام در ادامه به بازدید مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری از مرز مهران اشاره کرد و گفت: معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور و وزیر بهداشت پس از بازدید های میدانی از زیرساخت های اربعین ابزار رضایت داشتند و از زحمات مجموعه مدیران استان قدردانی کردند.

وی در ادامه بر نظافت و بهداشت شهر مهران و پایانه مرزی تاکید کرد و گفت: در این راستا پاکبان ها بیشترین زحمت را در اربعین می کشند و برنامه داریم از کل شهرستان های استان پاکبان به سمت زرباطیه اعزام کرده تا بتوانند در آنجا نیز خدمات رسانی کنند.

دکتر بهرام نیا با اشاره به محدودیت ها ‌و سختی ها در ایجاد زیرساخت‌ها گفت: علی رغم مشکلات مالی اما نه تنها کارها متوقف نشد بلکه با دستان خالی اما با حفظ وحدت و همدلی کارها را پیش
برده ایم.

وی تاکید کرد: بعنوان نماینده عالی دولت در استان برای رضایتمندی زوار و خدمات رسانی شایسته به زوار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود و از همه اعضای ستاد نیر می خواهم تا آخرین روز این کنگره عظیم با تمام توان پای کار باشند.

وی افزود: دولت سیزدهم دولت کار و کرامت و خدمت بی منت است و تلاش بی وقفه و رضایتمندی مردم در امور را در دستور کار دارد.

🗓 | چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــلام پایتخت خادمـــین سیــــــدالشـــــهداء(ع)»

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است