استانداری ایلام

استاندار ایلام

دیپلماسی سلامت در دستور کار وزارت بهداشت است

دیپلماسی سلامت در دستور کار وزارت بهداشت است

⭕️ دیپلماسی سلامت در دستور کار وزارت بهداشت است 

🔹 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: حرکت در مسیر دیپلماسی سلامت  در دستور کار وزارت بهداشت و سلامت شهروندان در سایه همکاری هم جانبه کشورهای همسایه است.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر بهرام عین اللهی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کنگره بزرگ اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان همکاری های در حوزه سلامت خواهیم داشت.

وی افزود: مهم ترین هدف این سفر  را در زیرساخت‌های درمانی بهداشتی پایانه مرزی مهران و استان ذکر کرد و گفت: مهران یکی از پایانه های اصلی از بیشترین زوار از آن تردد می کنند بنابراین امروز از زیرساخت‌های این مرز بازدید می‌شود و در جریان کمبودها و کاستی‌هایی قرار خواهیم گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در حوزه سلامت زائران و وظایفی را برعهده دارد امروز نیست پس از بازدید از پایانه مرزی مهران به مرز شلمچه از این مرز نیز بازی خواهیم کرد.

صبح امروز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به همراه رییس سازمان اورژانس کشور از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است