استانداری ایلام

پیشنهاد استاندار ایلام به ستاد مرکزی اربعین کشور:

اربعین با فرماندهی واحد برگزار شود

اربعین با فرماندهی واحد برگزار شود

 حال و هوای ایلام اربعینی شده است ...

پیشنهاد استاندار ایلام به ستاد مرکزی اربعین کشور:
‌‌❑‌ اربعین با فرماندهی واحد برگزار شود 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، نشست ستاد اربعین کشور امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه با ریاست دکتر سید مجید میر احمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور و با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و مجموعه اعضاء بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست ضمن ارائه گزارشی کامل از روند اربعین در استان از جمله تمهیدات و اقدامات انجام شده، نیازمندی‌ها و ... در حوزه اربعین در استان بر مدیریت واحد در مراسم امسال تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه ها، وزارتخانه و نهاد ها، استان های معین و ... کمک ها و مساعدت ها در قالب اقلام و امکانات و تجهیزات را در حوزه های مختلف با هماهنگی ستاد مرکزی اربعین‌ به استان ارسال کنند تا بتوانیم در امر مدیریت توزیع و نگهداری برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه از بسته شدن مرز تجاری مهران در ماه صفر خبر داد و گفت: مرز تجاری مهران در ماه صفر طبق روال سالیان گذشته و سنوات قبل برای سهولت در تردد زوار، تسهیل در امور عبور و مرور و روان شدن ترافیک حدود ۱۵ تا ۲۰ روز با هماهنگی طرف عراقی بسته می شود.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه از آمادگی استان برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین خبر داد و گفت: هم‌اکنون حال و هوای ایلام اربعینی شده است و مرز بین المللی مهران به نقطه تلاقی عشق و محبت به اهل بیت علیهم‌السلام و سیل خروشان دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به سمت عتبات عالیات مبدل شده است.

گفتنی است که در این نشست هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین، خدمات رسانی به زوار و تسهیل در تردد زائران انجام شد و استانداران زائر پذیر نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و نیازمندی‌های موجود ارایه دادند.

🗓️ | شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است