استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست کارگروه تبصره ۱۸ استان:

عملکرد بانک های استان در ارتباط با تسهیلات تبصره ۱۸ به مردم اعلام می‌شود/خط اعتباری ویژه بانک صنعت و معدن برای استان با مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برقرار شده است

عملکرد بانک های استان در ارتباط با تسهیلات تبصره ۱۸ به مردم اعلام می‌شود/خط اعتباری ویژه بانک صنعت و معدن برای استان با مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برقرار شده است

⭕️ دعوت استاندار ایلام از خبرنگاران برای شرکت در نشست ارزیابی عملکرد بانک ها از حیث پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ 

استاندار ایلام در نشست کارگروه تبصره ۱۸ استان:
‌‌❑‌ عملکرد بانک های استان در ارتباط با تسهیلات تبصره ۱۸ به مردم اعلام می‌شود/خط اعتباری ویژه بانک صنعت و معدن برای استان با مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برقرار شده است/عملکرد بانک ملت استان از نظر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قابل تقدیر است/توجه به صنایع پائین دستی در اولویت کاری دستگاه های متولی قرار گیرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۱۲ شهریور در نشست کارگروه تبصره ۱۸ استان، با عنوان این خبر که در نشستی عملکرد مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی از نظر میزان تسهیلات تبصره ۱۸ بررسی می شود، اظهار داشت: همچنین میزان تعامل بانک ها و دستگاه های اجرایی با مردم و سرمایه گذاران نیز بررسی می شود.

وی افزود: ۱۸ روز دیگر  نتایج ارزیابی عملکرد بانک ها از حیث پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به مردم اعلام می شود و همینجا از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شرکت در این نشست دعوت می شود.

استاندار ایلام با اشاره به دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، گفت: در این دیدار با موافقت مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور خط اعتباری ویژه بانک صنعت و معدن برای استان با مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برقرار شد.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه بانک ها به حوزه اشتغال استان شد و گفت: مدیران بانک های استان در راستای طرح های توسعه ای و اشتغال زا استان تحرک خود را بالا ببرند.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با قدردانی از عملکرد بانک ملت استان از نظر جذب تسهیلات تبصره ۱۸، گفت: بانک ملت حدود ۵۰۰ میلیون در حوزه اربعین مساعدت کرده است که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه ویژه بانک ها و دستگاه های اجرایی برای ارایه تسهیلات تبصره ۱۸، گفت: از یک سو بانک ها باید روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان را تسهیل کنند و به این روند شتاب دهند و از سوی دیگر دستگاه های اجرایی نیز باید پاسخگو میزان تسهیلات تبصره ۱۸ باشند.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با بیان اینکه در بحث اربعین نفس عمل مهم است، اضافه کرد: با توجه ظرفیت بالای بانک ها، انتظار داریم در کنگره اربعین رقم قابل ملاحظه مشارکت کنند.

وی ادامه داد: برگزاری کنگره اربعین ما را از پرداختن و توجه به سایر امور اقتصادی استان غافل نمی کند و بصورت مرتب در جلسات امور اقتصادی استان حضور خواهم یافت.

نماینده عالی دولت در استان در بخش سوم از سخنان خود با اشاره به کلنگ زنی دو هتل در هفته دولت، گفت: کمبود هتل در استان محسوس است که در این زمینه لازم است حداقل ۱۰ هتل برای استفاده مسافران، گردشگران و زوار احداث شود.

وی با تاکید بر توجه به ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان گفت:  با توجه به حجم بالای تردد زوار از مرز بین المللی مهران و ظرفیت های بالای استان از نظر جذب گردشگر مذهبی با ایجاد حداقل ده ها هتل می توان فرصتی خوب برای استان ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: توجه به صنایع دستی نیز باید در اولویت باشد چراکه این صنعت با کمترین تسهیلات می تواند برای تعداد زیادی از کارجویان اشتغالزایی داشته باشد.

گفتنی است در این نشست  طبق روال برخی نشست های  گذشته حوزه اقتصادی، با توجه به اظهارات مدیران  بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات به متقاضیان،  استاندار دستور داد با چند تن از متقاضیان دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ بصورت راندوم تماس گرفته و شرایط روند پرداخت تسهیلات بررسی شود.

🗓️ | شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است