استانداری ایلام

در نشست قرارگاه اربعین استان ایلام عنوان شد؛

تیم ویژه نظارت بر کرایه ها تشکیل می شود/ مصوبات قرارگاه اربعین لازم الاجرا و باید فوری رسیدگی شود/ هر گونه حفاری تا اطلاع ثانوی بدون هماهنگی قرارگاه ممنوع است

تیم ویژه نظارت بر کرایه ها تشکیل می شود/ مصوبات قرارگاه اربعین لازم الاجرا و باید فوری رسیدگی شود/ هر گونه حفاری تا اطلاع ثانوی بدون هماهنگی قرارگاه ممنوع است

در نشست قرارگاه اربعین استان ایلام عنوان شد؛  
‌‌❑‌ تیم ویژه نظارت بر کرایه ها تشکیل می شود/ مصوبات قرارگاه اربعین لازم الاجرا و باید فوری رسیدگی شود/ هر گونه حفاری تا اطلاع ثانوی بدون هماهنگی قرارگاه ممنوع است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، جلسه قرارگاه اربعین استان ایلام عصر امروز (شنبه) به ریاست دکتر «محمدسبحان حسنی» ، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و با حضور مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات نهاد ریاست‌جمهوری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و سایر اعضاء، در پایانه مرزی مهران برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در این جلسه گفت: بنا بر اعلام ستاد اربعین، موکب‌ها فعالیت خود را از ۱۶ تا ۲۹ شهریور آغاز می‌کنند، اما ضروری است با توجه به شلوغی جمعیت، از فردا (یکشنبه) مواکبی که توانایی دارند، متناسب با نیاز جمعیت خدمات دهی را آغاز کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی آبفای استان، هر کدام از دستگاه های اجرایی که در حوزه آب با مشکل مواجه اند، سریعا به شرکت آب و فاضلاب استان اعلام تا نسبت به تامین آب، اقدام شود.

حسنی افزود: با توجه به تصمیمات ابلاغ شده از سوی ستاد مرکزی اربعین، نرخ پارکینگ های دولتی ۵ هزار تومان و پارکینگ های خصوصی نیز ۱۰ هزار تومان در هر شبانه روز می باشد و بیشتر از این مبلغ تخلف محسوب می‌شود.

وی در ادامه به نظارت ویژه نرخ کرایه ها تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید بر نرخ کرایه ها چه سواری ها و چه اتوبوس ها از شهر مهران تا پایانه مرزی نظارت ها مضاعف شود و نرخ کرایه ها در دید عموم زائران قرار گیرد تا زوار دچار سردرگمی نشوند.

معاون استاندار ایلام به ضرورت تقویت شورای رسیدگی به شکایات اشاره کرد و افزود: باید سریعا تیم ویژه نظارت بر نرخ کرایه ها متشکل از نماینده بازرسی استانداری، نماینده حمل و نقل و پایانه‌های استان و تعزیرات حکومتی استان تشکیل و ضمن برخورد با هر گونه افزایش، باید برای متخلفان، پرونده لازم تشکیل و برخورد قانونی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات ستاد اربعین لازم الاجرا است، گفت: این مصوبات بصورت عملیاتی باید اجرا شود، رضایتمندی زایران، اولویت ستاد اربعین استان است و باید کمبودها سریعا برطرف تا تردد زایران تسهیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز گفت: ضروری است تا هر چه سریعتر تیم حوادث شرکت آبفا، برق، تلفن و فیبر نوری تشکیل و نفرات مربوطه به قرارگاه اربعین معرفی شود تا هماهنگی های لازم بعمل آید.

وی اظهار کرد: در حوزه شهرداری نیز ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری مناطق ۵ و ۱۱ تهران، شهرداری مهران و ایلام، وظایف هر کدام از شهرداری ها مشخص می شود تا تداخل کاری به‌وجود نیاید و در این زمینه عملکرد شهرداری ها رصد می شود.

هژبری افزود: با توجه به شرایط موجود و تا اطلاع ثانوی هیچ دستگاه اجرایی حق حفاری بدون مجوز قرارگاه را ندارد. همچنین مدیران عضو کمیته زیرساخت اربعین باید شخصاً در مهران حضور داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تاکنون ۶۵ دستگاه آبسردکن تهیه شده و از این تعداد، ۲۰ دستگاه وارد پایانه شده و در حال نصب است که علاوه بر آبسردکن های موجود، کمک شایانی به تامین آب سرد پایانه مرزی خواهد داشت.

🗓️ | شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است