استانداری ایلام

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالین این حوزه در ایلام:

حکم مشاوره بانوان دستگاه‌های اجرایی از حالت انشایی ارتقا یافته است ...

حکم مشاوره بانوان دستگاه‌های اجرایی از حالت انشایی ارتقا یافته است ...

⭕️ حکم مشاوره بانوان دستگاه‌های اجرایی از حالت انشایی ارتقا یافته است ...

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالین این حوزه در ایلام:
‌‌❑‌ سهم مدیریتی بانوان در استان ایلام افزایش یافته است/تدوین برنامه مشاوره زوجین در استان‌های با آمار طلاق بالا اجرایی می شود/به زودی ایجاد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار ابلاغ می شود/موضوع ساعت کار و دورکاری بانوان دارای فرزند زیر ۶ سال در دستور کار معاونت بانوان و خانواده ریاست جمهوری است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور روز جمعه ۴ شهریور در ادامه برنامه های سفر به ایلام در نشست فعالین حوزه زنان و خانواده استان که با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایلام گفت: قبل از هر سفر استانی مشکلات و مسائل آن استان بررسی شده و به تناسب آن برنامه ریزی می شود.

وی در ادامه با اشاره به سهم مدیریتی بانوان در استان گفت: تعداد مدیران بانو استان با توجه توانمندسازی نسبت به دوره قبل بیشتر شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رییس جمهور تاکید کرده‌اند که آمار طلاق بالا رفته و بایست این موضوع با دقت بررسی و پیگیری شود.

وی در ادامه تدوین برنامه مشاوره زوجین در طول چهار سال نخست زوجین را ثمره سفر رییس جمهور به استانها عنوان کرد و گفت: به ترتیب این برنامه در استان هایی که بیشترین آمار طلاق را دارند اجرایی می شود.

دکتر خزعلی در ادامه به مصوبات مهم سفر استانی ریاست جمهوری در امور زنان اشاره کرد و گفت: یکی از این مصوبات ایجاد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار با همکاری وزارت کار و وزارت اقتصاد برای وام اشتغال بانوان بود که به زودی این مهم ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: دومین مصوبه این بود که تغییرات در ساختار مشاوران ایجاد شود   که در دولت قبل حکم مشاوره بانوان دستگاه های اجرایی ابلاغی و انشایی بود اما در دولت سیزدهم در ماده ای ۶ بندی به آنان حکم داده شد و به آنان بیشتر توجه شده است.

معاون رئیس جمهور در ادامه از برنامه ساعت کار برای مادران دارای فرزند زیر ۶ سال خبر داد و گفت: همچنین دورکاری برای بانوان با جدیت در دولت در دستور کار است که در این خصوص گزارش ماهیانه گرفته می شود.

وی در ادامه گفت: همچنین بحث حمایتی و اشتغال بانوان نیز انشاءالله در سفر بعدی ما با رییس جمهور در دستور کار خواهد بود.

وی افزود: تسهیلات کلان در کارگاه های بزرگ برای بانوان را نیز دنبال خواهیم کرد.

🗓 | جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است