استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت های جاده‌ای اربعین در مسیر ایلام به مهران:

تلاش جهادی عوامل درگیر در کار آماده‌سازی محور ایلام به مهران قابل تقدیر است

تلاش جهادی عوامل درگیر در کار آماده‌سازی محور ایلام به مهران قابل تقدیر است

⭕️ فرایند آماده‌سازی مسیر ایلام به مهران در مرحله آخر ...

استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت های جاده‌ای اربعین در مسیر ایلام به مهران:

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام ‌نیا روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در جریان بازدید از آخرین مراحل آماده سازی محور ایلام - مهران برای تردد زائرین  اربعین، از تلاش شبانه روزی مجموعه دستگاه های درگیر درکار چون راه و شهرسازی و راهداری و ... دیگر عوامل تقدیر و تشکر کرد و گفت:  تأکید رئیس  جمهور درخصوص تردد زائرین اربعین  بر سه محور مهم سفری راحت، ایمن و ارزان متمرکز است، که خوشبختانه این مهم در حوزه راه باتلاش شبانه روزی ادارات راه و شهرسازی استان، راهداری، مشاورین و پیمانکاران، رانندگان ماشین آلات سنگین راهسازی، کارگران و  ... در حال تحقق است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که  هم اکنون آخرین مراحل احداث قطعات چهار خطه ایلام-مهران چه برای بهره برداری دائم و چه برای عبور اضطراری در حال انجام است، اضافه کرد: انشاءالله به زودی و تا قبل از اربعین این  تلاشها به ثمر  خواهد  نشست و زائرین عزیز به راحتی و ایمن از مرز مهران رهسپار عتبات  عالیات می شوند.

.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اینکه در مدت کم با تلاشی جهاد گونه شاهد  توسعه مسیرهای اربعین در استان به ویژه محور ایلام - مهران هستیم  و  این در حالی است که پیمانکاران مطالبات فراوانی در این زمینه دارند و حجم عظیم کارهای انجام شده نشان از مدیریت و دلسوزی و تعصب همه عوامل چه دستگاه اجرایی راه و شهرسازی و راهداری و چه پیمانکاران  و  مشاورین و همه دست اندرکاران دارد که اینجا به همه عزیزان دستمریزاد و خدا قوت و خسته نباشید می گویم.

بر اساس این گزارش امروز دکتر بهرام نیا بسان هفته های گذشته از زیرساخت های اربعین در استان در مسیر ایلام به مهران از جمله ورودی شهر ایلام در میدان ارغوان، بازدید از تونل‌های شماره ۱ و ۲ مسیر ایلام به مهران، پل کنجان چم، پل صلواتی، مانیتورینگ اربعین، پارکینگ بزرگ اربعین و ... پایانه مرزی مهران بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت و دستورات لازم در جهت رفع موانع پیش رو صادر نمود.

🗓️ | دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است