استانداری ایلام

در راستای دستور استاندار ایلام جهت سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان اتفاق افتاد:

دیدار معاون امور اقتصادی استاندار ایلام با رئیس هیات مدیره انجمن هتلداران کشور

دیدار معاون امور اقتصادی استاندار ایلام با رئیس هیات مدیره انجمن هتلداران کشور

 در راستای دستور استاندار ایلام جهت سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان اتفاق افتاد:
‌‌❑‌ دیدار معاون امور اقتصادی استاندار ایلام با رئیس هیات مدیره انجمن هتلداران کشور

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، بعدازظهر امروز سه شنبه دکتر «شهریار عباسی» در راستای دستور استاندار ایلام مبنی سرمایه‌گذاری برای ایجاد زیرساخت‌های حوزه گردشگری با دکتر حمزه زاده، رییس هیات مدیره انجمن هتلداران کشور دیدار و گفتگو کرد.

معاون اقتصادی استانداری ایلام در این دیدار که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام و معاونین توسعه و گردشگری میراث فرهنگی استان نیز حضور داشتند به مزایای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان ایلام پرداخت و وجود مناطق توریستی جذاب، همجواری با کشور عراق، توسعه پروژه های نفتی و گازی، منابع طبیعی بکر، وجود گردشگران خارجی و از همه مهمتر حضور میلیونی زائران اربعین حسینی علیه السلام را از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد استان ایلام در حوزه سرمایه گذاری برشمرد.

دکتر عباسی با دعوت از رییس هیات مدیره انجمن هتلداران کشور برای سفر به استان به بیان ویژگی‌های گردشگری و امکان توسعه این صنعت و مزایای سرمایه گذاری در استان پرداخت و با اشاره به معافیت های مالیاتی ویژه، بر ضرورت احداث هتل ۵ ستاره در ایلام تأکید کرد.

معاون اقتصادی استانداری ایلام تاکید کرد: ساخت هتل ۵ ستاره به دلیل ظرفیت های بالای گردشگری استان از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است.

دکتر حمزه زاده، رییس هیات مدیره انجمن هتلداران کشور نیز در این دیدار با استقبال از توسعه صنعت گردشگری در استان ایلام، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک به همین منظور به ایلام سفر کنند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است