استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور:

خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) نیازمند اهتمام جمعی و همگانی است

خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) نیازمند اهتمام جمعی و همگانی است

مقوله مهم اربعین در دستورکار روزانه قرار گرفته است ...

استاندار ایلام در دیدار معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور:
‌‌❑‌ خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) نیازمند اهتمام جمعی و همگانی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت اله رحمانی بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر بین سازمان ها و دستگاه های اجرایی برای هر چه باشکوه برگزار شدن کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: خدمات رسانی به زائران در اربعین نیازمند اهتمام و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است.

وی با عنوان این مطلب که مقوله مهم اربعین در دستورکار روزانه قرار گرفته است، اضافه کرد: بصورت روزانه مسایل و مشکلات در پایانه مرزی احصا و شرایط برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم اربعین مهیا می شود.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه با رایزنی انجام شده در مرکز و کمک خیرین اقدامات خوبی در حال انجام است، اظهار داشت: تلاش داریم که زیرساخت مرز مهران تجهیز شود و خدمات رسانی نیز در ایام اربعین تسهیل و افرایش یابد.

وی اضافه کرد: موضوع تامین آب در پایانه مرزی مهران حل شده و در این راستا خوشبختانه مشکلی نداریم.

دکتر بهرام نیا با اشاره به پیش بینی ها در خصوص حجم ورود و خروج بالای زائران از مرز بین المللی مهران در ایام اربعین گفت: در ورود به دلیل نزدیکی و در برگشت زائران به دلیل مدیریت بهتر طبق پیش بینی بالای  ۸۰ درصد زائران از مرز مهران وارد کشور می شوند.

وی تاکید کرد: خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی علیه السلام نیازمند اهتمام جمعی و همگانی است.  

استاندار ایلام در پایان با قدردانی از توجه حجت الاسلام صحبت‌اله رحمانی به دلیل برنامه ریزی برای تسهیل در تردد زوار گفت: شما منشأ اثر هستید و داری تجربه زیادی در این حوزه که امیدواریم در ایام اربعین از این تجربیات ارزنده بهره مند شویم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام صحبت‌اله رحمانی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور ضمن تقدیر از تلاش جهادی و شبانه روزی استاندار ایلام در بحث اربعین گفت: سازمان حج و زیارت کشور همپای دیگر اعضای ستاد اربعین در راستای هرچه بهتر برگزاری نمودن کنگره عظیم اربعین پای کار است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است