استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان:

پروژه آبرسانی به روستاهای محروم از ۱۲۸ به ۲۰۰ روستا افزایش می یابد/افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات مجتمع های آبرسانی در استان

پروژه آبرسانی به روستاهای محروم از ۱۲۸ به ۲۰۰ روستا افزایش می یابد/افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات مجتمع های آبرسانی در استان

‍ ⭕️ در بحث آبرسانی اولویت با روستاهای محروم و کم برخوردار است ...

#خبر_خوب استاندار ایلام در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان:
‌‌❑‌ پروژه آبرسانی به روستاهای محروم از ۱۲۸ به ۲۰۰ روستا افزایش می یابد/افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات مجتمع های آبرسانی در استان

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان با محوریت پروژه آبرسانی به ۵۰۷ روستا با مشارکت سپاه اظهار داشت: خبر خوب اینکه پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان که با مشارکت سپاه پاسداران انجام می گیرد از ۱۲۸ به ۲۰۰ روستا و رقم اعتبارات نیز از ۵۰۷ به ۸۰۰ میلیارد تومان افرایش می‌ یابد.

وی در ادامه خواستار تسریع در انجام پروژه های آبرسانی در استان شد و گفت: از مجموع ۵۰۷ میلیارد تومان حدود ۲۶۷ میلیارد تومان تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ باید جذب شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که پیمانکار ساخت مجتمع ها باید به سرعت مشخص و کار خود را آغاز کند اضافه کرد: در این زمینه مصالح پای کار خریداری شده طبق قانون ۷۰ درصد مبلغ پرداخت می شود.

وی در ادامه گفت: در آبرسانی اولویت با روستاهای محروم و کم آب است و طی رایزنی انجام شده در مرکز برای افزایش مجتمع‌های آبرسانی اعتبارات این حوزه ۳۰ درصد افزایش می یابد.


دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که برای شتاب بخشی به کار آبرسانی باید ابتدا ساخت مخازن آغاز شود اضافه کرد: بعد از این اقدام مصالح خریداری شود و پس از  کارگزاری شبکه ها تا زمان دریافت اتصالات در دستور کار قرار گیرد. 

وی با قدردانی از سپاه پاسداران و معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار به خاطر همکاری خوب و پیگیری آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم استان گفت: مهم ترین هدف این پروژه کار جهادی برای خدمت رسانی بی وقفه به مردم به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است