استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

کمک به اشتغالزایی زندانیان وظیفه اخلاقی و اجتماعی تمام دستگاه‌های است

کمک به اشتغالزایی زندانیان وظیفه اخلاقی و اجتماعی تمام دستگاه‌های است

‍ ‍ ⭕️ ایجاد اشتغال برای زندانیان یکی از راه‌های حفظ و تقویت امنیت اجتماعی است

معاون استاندار ایلام: 
‌‌❑‌ کمک به اشتغالزایی زندانیان وظیفه اخلاقی و اجتماعی تمام دستگاه‌های است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی در نشست تبین ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی زندانهای استان ایلام، اظهار کرد: بیکاری در ایجاد بستر اکثر بزه‌ها و جرم‌ها نقش پر رنگی دارد.

وی ادامه داد: اگر زندانی‌ها شاغل شوند، احساس ندامت در او تقویت و باعث بازگشت او به جامعه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، ایجاد اشتغال برای زندانیان را یکی از راه‌های حفظ و تقویت امنیت اجتماعی و نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال برای زندانیان را یک نوع «کاردرمانی» است و نیروی کاری که در زندان کار می‌کند، باعث تقویت مالی و معیشتی خود او و خانواده‌اش می‌شود.

وی ادامه داد: هنگامی که زندانی‌ها بتوانند بخشی از دغدغه‌های معیشتی خانواده را از راه کار کردن تامین کنند، زمینه‌های بازگشت او به اجتماع را فراهم می‌کند.

دکتر عباسی، خواستار رهانکردن زندانیان پس از آزادی شد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار و رصد اشتغال زندانی پس از آزادی، در کنار حمایت از فعالیت های اشتغالزایی آنان نقش مهمی در کاهش آمار جرم دارد.

وی در پایان ظرفیت‌های قانونی سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای زندانیان را بسیار دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه اخلاقی دستگاه‌های اجرایی، شهروندان و اشتغال‌آفرینان است که به زندانی‌ها در زندان و پس از آزادی کمک کنیم تا به جامعه برگردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است