استانداری ایلام

الیاسپوریان مدیر کل امور بانوان استانداری

بازدید مدیر کل امور زنان و خانواده از بند نسوان

بازدید مدیر کل امور زنان و خانواده از بند نسوان

بازدید مدیر کل امور زنان و خانواده از بند نسوان 
در راستای ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دخترسرکار خانم الیاس پوریان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به همراه معاون و کارشناسان دفتر امور بانوان از بند نسوان بازدید بعمل آوردند . 
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده در این بازدید ضمن دیدار با زنان زندانی ، مهم‌ترین هدف از این بازدید را گفت‌وگوی نزدیک با زنان زندانی و شنیدن مشکلات آنان عنوان کرد. ایشان پای صحبت ها و مشکلات ، و دغدغه های آنان نشست و پس از استماع مطالب از مسئول محترم زندان خواستند که عمده مشکلات و نیازمندیهای مبتلا به زنان زندانی را بصورت مکتوب به دفترامور بانوان ارائه نمایند. 
خانم الیاس پوریان با اشاره به نقش دولت در کاهش آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد:  براساس این رویداد مسائل و مشکلات زنان زندانی طبقه‌بندی می‌شود و در جلسات مختلف بررسی خواهد شد.  
وی همچنین فراهم کردن شرایط زیست عفیفانه همراه با کسب و کار پایدار را از برنامه های مهم و شاخص عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات خانوادگی زندانیان زن ،زمینه بازگشت به زندگی و تحکیم خانواده فراهم شود.  
مددکاری بندنسوان نیز در این بازدید کمبودهاو نواقص موجود را برشمردند و گفتند :تلاش‌ها برای کاهش زنان زندانی ادامه دارد.  
در حاشیه این بازدید خانم الیاس پوریان  از کارگاه های آموزشی ، کلاس های تربیتی واخلاقی و نیز  امکانات بندنسوان  بازدید بعمل آوردند. شایان ذکر است مدیرکل امور بانوان و خانواده در پایان بازدید  ضمن دلجویی از مددجویان،  به زنان دربند هدایایی در قالب بسته های فرهنگی اهداء نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است