استانداری ایلام

دستوراتی که فقط روی کاغذ نمی مانند ..!

شروع عملیات اجرایی ساخت پل وحدت آباد به فاصله یک هفته از سفر استاندار ایلام به شهرستان دره شهر

شروع عملیات اجرایی ساخت پل وحدت آباد به فاصله یک هفته از سفر استاندار ایلام به شهرستان دره شهر

‍✍️ دستوراتی که فقط روی کاغذ نمی مانند ..!
‌‌❑‌ شروع عملیات اجرایی ساخت پل وحدت آباد به فاصله یک هفته از سفر استاندار ایلام به شهرستان دره شهر 

در پی سفر شهرستانی دکتر حسن بهرام نیا به دره شهر و بخش ماژین در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۱ و دستور استاندار ایلام برای تسریع در ساخت پل وحدت آباد، امروز و به فاصله یک هفته این خواسته و مطالبه اساسی مردمی در دستور کار قرار گرفت تا روند اجرایی شدن این پروژه مهم آغاز گردد.

از این رو ساخت پل وحدت آباد ماژین که بر اثر سیل سال ۹۸ تخریب شده است پس از گذشت چند سال معطلی امروز با آماده سازی و جا نمایی شمع های این پل توسط راهداری دره شهر در فاز اجرایی قرار گرفت.

سفرهای شهرستانی یکی از برنامه های مهم استاندار مردمی ایلام است. وی در این سفرها علاوه بر بازدید از طرح ها و پروژه های مناطق مختلف استان و برگزاری نشست شورای اداری و ایجاد مصوبات برای رفع موانع، مشکلات و تکمیل طرح ها، از نزدیک و بصورت چهره به چهره با مردم دیدار می کند. 

نکته مهم و بارزی که در سفرهای شهرستانی استاندار ایلام قابل توجه بوده این است که همه مسئولان اجرایی استان ملزم به انجام تعهدات خود در این سفرها شده اند بطوریکه این مصوبات فقط روی کاغذ نمی مانند بلکه در فرایندی زمانبدی شده عملیاتی می شوند که امروز بطور نمونه به یکی از آن مصوبات پرداخته شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است