استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:

تسهیل در امر تولید و رفع موانع آن در میدان عمل تحقق می یابد/حمایت از تولید در سایه تضمین امنیت غذایی محصولات و رعایت ملاحظات بهداشتی امکان پذیر است

تسهیل در امر تولید و رفع موانع آن در میدان عمل تحقق می یابد/حمایت از تولید در سایه تضمین امنیت غذایی محصولات و رعایت ملاحظات بهداشتی امکان پذیر است

‍ ⭕️ ایجاد تسهیل و رفع موانع تولید دو ماموریت مهم مدیران حوزه اقتصادی استان ...

استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:
‌‌❑‌ تسهیل در امر تولید و رفع موانع آن در میدان عمل تحقق می یابد/حمایت از تولید در سایه تضمین امنیت غذایی محصولات و رعایت ملاحظات بهداشتی امکان پذیر است/حذف بروکراسی اداری سرمایه گذاری در مسیر تولید را هموار می‌کند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تبریک میلاد حضرت معصومه( س )، روز دختر و آغاز دهه کرامت، ایجاد تسهیل و رفع موانع تولید دو ماموریت مهم مدیران حوزه اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: تولید زمینه ساز کارآفرینی، اشتغالزایی، آسایش و رفاه جامعه است و باید همه دستگاه‌ها پشتیبان و حامی تولید باشند.

وی در ادامه گفت: در کنار افرایش تولید و صادرات نباید از مسایل بهداشتی و امنیت غذایی محصولات غافل شویم چرا که اصل نخست در تولید هر محصول رعایت ملاحظات بهداشتی است.

استاندار ایلام در ادامه بر لزوم گره گشایی از مشکل تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: حل مشکلات تولید کنندگان با نگاه مثبت مدیران و در میدان عمل قابل تحقق است.

وی با اشاره به بازدید هفته گذشته از دو واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی دره شهر، گفت: طی بازدید انجام شده روند فعالیت کارخانه سیف گستر و کارخانه بیسکویت دره شهر بسیار امیدوار کننده و رضایت بخش بود.

دکتر بهرام نیا در ادامه با تاکید بر رعایت ملاحضات بهداشتی طبق دستورالعمل های حوزه غذا و دارو در تولید محصولات غذایی استان، افزود: حمایت از تولید در سایه تضمین امنیت غذایی محصولات و رعایت ملاحظات بهداشتی است.

وی با بیان اینکه ایلام نیازمند سه کشتارگاه مرغ است، گفت: علاوه بر کشتارگاه مرغ ایلام، باید کشتارگاه های مرغ آبدانان و کارزان شهرستان سیروان نیز به نتیجه برسد.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تاکید بر حذف بروکراسی اداری برای هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری در امر تولید در استان گفت: مدت زمان صدور مجوزها و پروانه های تولید در استان از چندین ماه، در برخی مواقع به دو هفته کاهش یافته است و این یک روند مثبت در امر تولید است.

استاندار ایلام رعایت استاندارد و حفظ امنیت و سلامت غذایی را دو الزام مهم برای شرط فعالیت و حمایت قاطع از طرح های تولیدی مواد غذایی استان عنوان کرد و گفت: همه تولید کنندگان مواد غذایی باید این دو مولفه مهم را نصب العین خود قرار دهند.

♦️ گفتنی است در این نشست مسائل و مشکلات شرکت سیف گستر دره شهر ( تولید ترشی و خیار شور)، شرکت تعاونی دره شهر ( تولید انواع بیسکویت)، واحد بسته بندی مواد شوینده، شرکت شیدانه ( تولید خوراک دام و طیور)، کشتارگاه مرغ کارزان،  جایگاه سوخت فتاحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم را برای رفع موانع پیش روی این طرحها نیز اتخاذ گردید.

🗓 | چهارشنبه ۱۱ خرداد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است