استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار صمیمی با مجموعه روابط عمومی استانداری:

نیروهای روابط عمومی طلایه داران و سربازان سنگر اطلاع رسانی اند/روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی مابین مردم و مسئولان نقش تعیین کننده ای دارد

نیروهای روابط عمومی طلایه داران و سربازان سنگر اطلاع رسانی اند/روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی مابین مردم و مسئولان نقش تعیین کننده ای دارد

⭕️ روابط عمومی موفق عمل کرده است ...

استاندار ایلام در دیدار صمیمی با مجموعه روابط عمومی استانداری: 
✔️ نیروهای روابط عمومی طلایه داران و سربازان سنگر اطلاع رسانی اند/روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی مابین مردم و مسئولان نقش تعیین کننده ای دارد/جایگاه روابط عمومی در استانداری بسیار بالا است/اگر امروز توفیقی در استان داشته ایم حاصل همراهی و همکاری خوب روابط عمومی ها با رسانه ها است/کار رسانه‌های استان در سطح ملی نمود دارد

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و در یک فضای صمیمی برگزار شد، با تبریک این ایام، رسالت کار روابط عمومی را در برهه‌ی کنونی بسیار حساس و خطیر دانست و نیروهای روابط عمومی را سربازان و طلایه داران سنگر اطلاع رسانی خواند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در عصر حاضر تبلیغات و اطلاع رسانی حرف اول را در جهان می زند، اظهار داشت: انعکاس فعل و انفعالات درون سازمان و بازتاب و بازخورد آنها از سطح جامعه کار روابط عمومی است و این نقش مهم و تعیین کننده ای است.

استاندار ایلام جایگاه روابط عمومی در استانداری را بسیار بالا دانست و افزود: بنده شخصا نگاه سیاسی به روابط عمومی ندارم چرا که روابط عمومی یک فعالیت تخصصی و فنی است و دوستانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند علی رغم مشکلات و کمبودها فقط با عشق و علاقه می تواند بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

وی با تأکید بر این مهم که عملکرد روابط عمومی بسیار خوب بوده و بنده از دوستان راضی هستم ادامه داد: ما از دوران گذار استقرار دولت عبور کردیم و در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار داریم و در این مسیر بنده به دنبال رضایت گروه و شخص خاصی نبوده و نیستم و تلاش کردم که به مردم خدمت کنم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این که نیروهای روابط عمومی می بایست قدر جایگاه و منزلت خود را بدانند بیان داشت: این که در زمان انتصاب مدیر روابط عمومی هجمه های بسیاری به روابط عمومی شد نشان از جایگاه حساس و خطیر روابط عمومی داشت و خوشبختانه امروز روابط عمومی استانداری در سطح ملی و استان جایگاه بالایی دارد.

وی با تاکید بر تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه ها گفت: اگر امروز توفیقی در راستای سیاست های دولت داشتیم مدیون تلاش ها و زحمات دوستان در روابط عمومی و اصحاب رسانه و مطبوعات بوده است.

دکتر بهرام نیا جایگاه و سطح رسانه‌ها را در استان بسیار قدرتمند دانست و خاطر نشان کرد: رسانه های استان با ایجاد تولید محتوا و پیگیری حقوق اجتماعی به صورت ماهرانه، تخصصی و حرفه ای ورود می کنند و کار آنها در سطح ملی نمود دارد.

استاندار ایلام با بیان این که خدمت به مردم استان برای من افتخار است تأکید کرد: مردم استان ایلام بسیار عزتمند و مقاوم هستند و کار و تلاش و فعالیت برای این مردمان سلحشور باعث افتخارم خواهد بود. 

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی از حمایت های همه جانبه‌ی استاندار ایلام تشکر کرد و با اشاره به تلاش های شبانه روزی روابط عمومی در انعکاس اخبار و فعالیت های دولت در استان گفت: روابط عمومی چشم و زبان دولت در جامعه است و وظیفه ی خطیر انتقال سیاست ها و عملکرد دولت را در بین مردم دارد و تمام تلاش ما برای تعامل با رسانه ها و هماهنگی و ایجاد هم افزایی در مسیر توسعه استان است.

🗓 | سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است