استانداری ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

استاندار ایلام، با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی را تبریک گفت

استاندار ایلام، با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی را تبریک گفت

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی 

♦️ استاندار ایلام، با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی را تبریک گفت

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام نیا به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

در عصر حاضر که به نام عصر ارتباطات نامگذاری شده، داشتن روابط‌عمومی پویا و فعال یکی از مولفه‌های مهم و اثرگذار در تبیین و سیاست گذاری برنامه های جاری کشورها و تعیین کننده بهبود روابط و مناسبات آنان در مجامع بین‌المللی است.

در کشور ما که بر پایه یک نظام مردم‌سالار و برگرفته از آموزه‌های دینی شکل گرفته ارتباط با مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. و امروز که دکترین دولت مردمی کار و کرامت بر حضور مسئولان در کنار مردم و برای مردم شکل گرفته است نیازمند تقویت بیش از پیش روابط‌عمومی‌ها در نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها بعنوان بعنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستیم. 

پر واضح است که نقش و وظیفه روابط‌عمومی ها در شرایط حساس امروز که کشور درگیر جنگ روانی و اقتصادی با دشمن است و نیاز به تبیین برنامه‌ها و ارائه دستاوردهای نظام و دولت در خنثی‌سازی القائات نادرست دشمن دارد بسیار مهم و تعیین کننده است. 

و اکنون که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه حساس از زمان امر به جهاد تبیین نموده اند و از طرفی دولت محترم بعنوان کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی عزم خود را برای یک جراحی بزرگ اقتصادی در راستای هدفمندسازی واقعی یارانه‌ها جزم نموده است، نقش روابط عمومی‌ها در کنار اصحاب قلم و رسانه در تبیین این موضوعات مهم و اقناع سازی افکار عمومی بسیار خطیر و بی بدیل است.

از این رو می‌طلبد که دستگاه‌ها و ارگانها در تقویت و پویایی روابط‌عمومی‌ها بعنوان یک نهاد مهم و اثرگذار اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان اینجانب، با تبریک روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی به تمامی فعالین این عرصه خطیر، از مجموعه زحمات و تلاش بی‌شائبه این عزیزان صمیمانه تشکر کرده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه‌ای مدیران و کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان‌ها به ویژه مدیران و کارکنان خدوم روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و ادارات استان ایلام، شاهد ارتقای سطح تعامل بیش از پیش آنان با مردم و رسانه‌ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی باشیم.

حسن بهرام نیا
استاندارایلام

🗓 | دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است