استانداری ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش

استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد

استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد

‍ ✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش 

🔹 استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد

📲 | به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام دکتر حسن بهرام نیا به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران، یادآور غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. نیروی دلیر و شجاعی که همواره با رشادت، جانفشانی و پایمردی آگاهانه جان، هستی و وجود ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان ایران اسلامی سلحشورانه دفاع کنند.

آری ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در صحنه های خطیر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه های دفاع از عزت، استقلال و اقتدار ایران عزیز، جان برکفانه حضور داشته است و در کنار دیگر نیروهای مسلح فداکار و مقتدر با ایثارگری و جانبازی از امنیت و پاسداری از کیان ایران اسلامی نامی ماندگار در صفحه رزم و ایثار برای اسلام و ایران اسلامی برجای گذاشته اند.

به یقین ملت بزرگ ایران اسلامی فداکاری ها و رشادت های بی وقفه غیور مردان ارتش سرافراز را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، سال های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی، عملیات های گوناگون امدادرسانی و مشارکت بی بدیل در برگزاری مراسم اربعین، حضور جهادی و متعهدانه در حوادث مختلف طبیعی چون سیل و زلزله ... و امروز نیز در مبارزه با کرونا و اهتمام جدی در سازندگی مناطق محروم را در حافظه تاریخی خود ثبت کرده و هرگز این مجاهدت‌ها را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ارتش این روز عزیز را به فرماندهی معظم کل قوا، تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال تـوفیـق روزافـزون تمامی فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام نیا
استاندار ایلام

🗓 | یکشنبه ۲۸فروردین ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است