استانداری ایلام

استاندار در بازدید از پروژه مسکن ملی در شهر ایلام:

روند پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکن ملی در ایلام رضایت بخش است

روند پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکن ملی در ایلام رضایت بخش است

‍ ⭕️ نظارت بر کیفیت ساخت و ساز پروژه مسکن ملی افرایش می‌یابد ...

استاندار در بازدید از پروژه مسکن ملی در شهر ایلام: 
✔️ روند پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکن ملی در ایلام رضایت بخش است 

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در دیدار از طرح های ملی مسکن شهر ایلام روند پیشرفت واحد‌های مسکن ملی در استان را رضایت بخش ذکر کرد و گفت: این طرح می تواند بخشی از نیاز مسکن شهروندان را برطرف کند.

وی در ادامه خواستار نظارت بیشتر بر کیفیت ساخت و ساز پروژه مسکن ملی شد و اظهار داشت: در کنار تسریع در تکمیل واحد‌های ملی مسکن در استان نباید پیمانکاران پروژه از کیفیت ساخت غافل شوند و در این راستا لازم است نظارت بر کیفیت ساخت پروژه مسکن ملی توسط ناظران افرایش یابد که پس از ساخت در نظر ساخت و امنیت ساکنان با مشکل مواجه نشود.

استاندار ایلام ادامه داد: نوع مصالح بکار رفته در طرح های ملی مسکن نیز باید دارای استانداردهای لازم و مطابق با تمامی اصول فنی و مهندسی باشد.

۳۶ هزار و ۵۶۸ مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی در این استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۹ هزار و ۵۳۶ مورد حائز شرایط اولیه بوده است‌.

سهم ‌استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون ۱۵.۹ هکتار زمین جهت احداث این واحدها در استان واگذار شده است.

تاکنون ۳۷ هزار و ۵۵۰ نفر از متقاضیان ثبت نام خود را انجام داده اند و تاکنون ۹ هزار و ۸۰۶ نفر حائز شرایط اولیه و چهار هزار و ۳۴۴ مورد نیز تایید نهایی شده اند.

به‌ گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، یک هزار و ۸۲۰ نفر از متقاضیان طرح مسکن ملی  نیز آورده خود را واریز کردند.

🗓 | چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است